Точка зору

Про безкоштовний громадський транспорт  

Закон должен быть один для всех. Не по этой ли причине в 2013 году и произошла Революция достоинства? Люди хотели и хотят...

У Житомирі, як гриби після дощу, з’являються МАФи та різні магазинчики. У цьому можна розгледіти позитив, адже це нові...

Нещодавно став свідком ситуації, коли водій маршруту № 19 намагався відмовити пенсіонерці у пільговому проїзді. Я пояснив...

Сотні тисяч автомобілів з європейською реєстрацією в’їжджають на територію нашої держави. Українці, які їх купують, вимушені оформлювати автомобілі на іноземців або на іноземні фірми і не бути їхніми власниками. Це відбувається через те, що в державі не існує цивілізованого законодавства щодо вживаних автомобілів, яке працює у ЄС.  

Вчергове думав написати про події, які відбуваються у нашому місті. Наприклад, про здорожчання проїзду в громадському транспорті. Чому це насправді відбувається та хто в результаті отримає вигоду. Вирішив не писати.  

Львівське ТОВ «Ві. Аі. Пі. Будівельна компанія» програла суд за позовом про стягнення заборгованості за ремонт тротуарів у центрі Житомира. Львів’яни хотіли стягнути з міста борг у розмірі 1,8 млн грн. За два місяці розгляду справи представники львівської компанії так і не надали доказів про існування заборгованості міської ради.  

Відбулося чергове слухання у справі за позовом львівської компанії ТОВ «Ві. Ай. Пі. Будівельна компанія» до Житомирської міської ради.  

У договорі з підрядником відсутні пункти про штрафи та санкції, у випадку якщо роботи будуть виконані невчасно або неякісно.  

Як чиновники витрачають наші гроші На час підписання угод між УКБ Житомирської міської ради та ТОВ «Ві. Ай. Пі. Будівельна компанія» вже були відкриті судові справи проти компанії-підрядника. Усі ці матеріали були у відкритому доступі, але ніхто й не збирався дізнатися більше про цю компанію.  

Можна терпіти незручності, але не можна терпіти брехню, халатність і бездіяльність місцевих чиновників. За останні півроку можна говорити про ще більшу халатність та бездіяльність чиновників міської ради. Житомиряни заслуговують знати своїх «героїв», тих, через кого місто зазнає колосальних збитків.  

З 1 квітня 40% українців сплачуватимуть за газ більше: Національна комісія, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) запровадила так звану абонплату за підключення до системи газопостачання, відокремивши її від сплати за використаний газ. 

У ході кримінального розслідування попередньо було встановлено, що бюджет Житомира зазнав щонайменше 3 млн грн збитків.  

Транспортне питання, яке на минулому тижні обговорювалося в усьому Житомирі, буде актуальним наступні декілька місяців. Громадські слухання, що відбулися 14 березня, ще раз підтвердили, що житомирські перевізники не бажають покращувати якість перевезення, але тариф хочуть 5 грн!