Міністерство освіти і науки дозволило подавати заяви до вишів у паперовій формі тим вступникам, які не можуть з технічних причин створити електронні кабінети. Відповідний лист МОН було розіслано керівникам усіх вищих навчальних закладів України.
Так, з 15 липня 2017 року абітурієнти можуть подати заяву та документи в паперовій формі, якщо в присутності представника приймальної комісії ВНЗ буде перевірена неможливість створення електронного кабінету. За результатами робочого дня приймальна комісія вишу має надсилати до ДП «Інфоресурс» таблицю встановленого зразка з даними вступників. Про це повідомляють у прес-службі МОНу.
Рішення було ухвалено, насамперед, для того, щоб заяви встигли подати ті вступники, які вже зараз мають проходити творчі конкурси. Адже через запровадженням нового програмного забезпечення з посиленими вимогами до ідентифікації вступників наразі трапляються окремі випадки відмови в реєстрації електронних кабінетів, пов’язані з розбіжностями в реєстраційних даних.
У МОН підкреслюють, що можливість подання паперових заяв поширюється лише на тих вступників, які через певні неспівпавдіння в системі не можуть зареєструвати електронні кабінети. Якщо ж кабінет уже успішно створено, але є проблеми з подачею заяв, необхідно звернутися до сервісу підтримки з питань реєстрації (044) 239-86-18, (095) 281-13-54, (067) 551-24-74, (093) 342-38-63.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер