Житомирські маршрутки – Бермудський трикутник. Чому таке порівняння, - запитаєте ви? Тому що у разі безготівкової оплати проїзду – гроші зникають з кінцями.
Житомирянка Олена Лех опублікувала пост у Фейсбуці, в якому розповіла про невдалу поїздку в маршрутці №11. За словами жінки, маршрутка зламалася на площі Перемоги, після чого водій повернув кошти тим, хто оплачував проїзд готівкою, а тих, хто здійснював оплату безготівково – послали… до міської ради, повертати гроші там.
У коментарях житомиряни діляться подібними ситуаціями.
Наприклад, Вікторія Дик пише: «Я так у 30-ці їхала, водій теж відповів, що не поверне».
З цієї ситуації зрозуміло, що безготівкову оплату було введено, але не було проговорено дії у разі форс-мажорних ситуацій.
Телефонуємо до заступника міського голови Олександра Шевчука, аби дізнатися, як діяти жителям Житомира, які потрапили в таку ситуацію, на що нас просять зателефонувати за 20 хвилин, адже одразу так відповісти не можуть. А повинні…
Поки ми чекаємо 20 хвилин, щоб дізнатися у влади міста, що робити в такому випадку, читаємо, що радять житомиряни.
Ігор Соколюк пояснює, що по квитку пасажирів мали пересадити до іншої 11-ї маршрутки. А Ірина Ткачук додає, що з терміналу можна повернути гроші за поїздку назад на картку, просто водія цьому не навчили.
Згодом у міській раді нам констатували: «Водій взагалі не повинен повертати гроші, він мав одразу пересадити людей в іншу маршрутку №11».
Отже, у разі поломки маршруток чи тролейбусів в Житомирі гроші вам повертати не повинні, а ось швидко пересадити до іншої маршрутки – обов’язково. Проте знаючи, з якою частотою їздять житомирські сарайчики, не виключення, що більшість пасажирів махне на ті 8 гривень, і піде по справах пішки.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер