Починаючи з 16 січня 2021 року, мовою обслуговування споживачів в Україні має бути державна мова.
Про це написав уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь у Facebook.
"Всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги державною мовою. У супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав’ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці, де б ти не був – обслуговування має бути українською", – написав Кремінь.
Він додав, що лише на прохання клієнта обслуговування може бути іншою мовою.
У разі порушення прав на отримання інформації та послуг українською мовою необхідно звертатися до мовного омбудсмена.
Джерело: Еспресо
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер
Наталія Вербовська