Нові серії легендарного мультфільму: «Як козаки медицину випробовували»

Нові серії легендарного мультфільму: «Як козаки медицину випробовували»

У 2017 славетна трійця козаків з легендарного мультфільму «Як козаки…» зіштовхнеться з викликом, з яким до цього ніколи не мала справу, – з українською медициною.

 

У двох 30-секундних відео здоровань Грай, коротун Око і силач Тур будуть випробувати на собі все нове, що запроваджується в сучасній українській системі охорони здоров’я. Про це повідомляє прес-офіс проекту «Програма комунікації реформ в Україні».

За сюжетом козаки перебувають у самому розквіті сил. Упродовж життя вони жодного разу не скаржилися на здоров’я, а члени їхніх родин не потрапляли до медичних закладів. Але настає час і для цього. Трійця випробовуватиме на собі нововведення в медицині, зокрема, користуватиметься безкоштовними ліками, лікуватиме членів своїх родин та відвідуватме лікарні в різних регіонах України. У роликах козаків усюди оточуватимуть жінки – мами, дружини, сестри.

«Трійця козаків – це образи, взяті з реального життя. У цих персонажах кожен з нас впізнає себе – вони, як і кожен з нас, звертаються до медичних закладів. Природна заощадливість, яка у козаків, тобто у всіх нас, в крові, примушує героїв шукати шляхів для економії, – розповідає автор сценаріїв мультфільмів Антон Базелінський. – Вже кілька десятків років ці персонажі знаходять виходи із будь-яких ситуацій. Тож, усім нам варто придивитися, що вони робитимуть, коли їхнім рідним, односельцям будуть потрібні ліки та медичне обслуговування високого рівня. Гадаю, нам всім варто повчитися кмітливості козаків».

Як і раніше, здоровань Грай, коротун Око і силач Тур не будуть розмовляти. Думки та емоції вони висловлюватимуть діями, буде лише закадровий текст.

Анімаційні ролики «Як козаки медицину випробовували» – частина комунікаційної кампанії, покликаної привернути увагу широкої громадськості до змін у медицині.

Автори розраховують, що образи, знайомі українському народу вже 50 років, додадуть емоційного забарвлення та довіри до поточних змін у соціальній сфері. Медіа-кампанія за участі персонажів легендарного мультфільму, окрім відео, включатиме створення радіороликів й дотепних коміксів для друкованих ЗМІ та Інтернет-медіа.

 

0
0
0
0
Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Житомира за сьогодні

16:55 Що подивитися на вихідних 16:44 На Житомирщині організованій злочинній групі повідомлено про підозру у незаконному видобуванні бурштину 16:30 Новостворений регіональний космічний центр "Полісся" розпочав свою роботу в Житомирі 16:23 У Житомирі арештували чоловіка, який намагався відкупитися від кримінальної відповідальності Від читача 13:28 Допоможіть,хто може! 16:00 В інфекційному відділенні ЦМЛ №1 Житомира закінчуються ремонтні роботи 15:39 Медична реформа вже має результати, а протягом 3-5 років українці відчують нову якість медичних послуг 15:21 Мер Житомира закликає суд до об’єктивності у розгляді справи багатодітної родини Бодомер 15:17 ДТП у Новоград-Волинському районі: авто в кюветі, пасажирка - в лікарні 15:10 Плануємо вихідні: свято Водохреща, чемпіонат WAKO та творча зустріч у юнацькій бібліотеці 15:00 "Антикорупційний рух Житомирщини" повідомив про проблеми Центру захисту тварин 14:40 Церква окремо від політики: житомиряни просять місцеву владу відокремити державні та релігійні поняття 14:25 Під Житомиром під час крадіжки з авто затримали злодія-гастролера 14:22 Олександру Усику - 32: головні досягнення українського боксера 14:00 У Житомирі відбувся регіональний форум «Здолаємо туберкульоз разом»
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up