Нові серії легендарного мультфільму: «Як козаки медицину випробовували»

Нові серії легендарного мультфільму: «Як козаки медицину випробовували»

У 2017 славетна трійця козаків з легендарного мультфільму «Як козаки…» зіштовхнеться з викликом, з яким до цього ніколи не мала справу, – з українською медициною.

 

У двох 30-секундних відео здоровань Грай, коротун Око і силач Тур будуть випробувати на собі все нове, що запроваджується в сучасній українській системі охорони здоров’я. Про це повідомляє прес-офіс проекту «Програма комунікації реформ в Україні».

За сюжетом козаки перебувають у самому розквіті сил. Упродовж життя вони жодного разу не скаржилися на здоров’я, а члени їхніх родин не потрапляли до медичних закладів. Але настає час і для цього. Трійця випробовуватиме на собі нововведення в медицині, зокрема, користуватиметься безкоштовними ліками, лікуватиме членів своїх родин та відвідуватме лікарні в різних регіонах України. У роликах козаків усюди оточуватимуть жінки – мами, дружини, сестри.

«Трійця козаків – це образи, взяті з реального життя. У цих персонажах кожен з нас впізнає себе – вони, як і кожен з нас, звертаються до медичних закладів. Природна заощадливість, яка у козаків, тобто у всіх нас, в крові, примушує героїв шукати шляхів для економії, – розповідає автор сценаріїв мультфільмів Антон Базелінський. – Вже кілька десятків років ці персонажі знаходять виходи із будь-яких ситуацій. Тож, усім нам варто придивитися, що вони робитимуть, коли їхнім рідним, односельцям будуть потрібні ліки та медичне обслуговування високого рівня. Гадаю, нам всім варто повчитися кмітливості козаків».

Як і раніше, здоровань Грай, коротун Око і силач Тур не будуть розмовляти. Думки та емоції вони висловлюватимуть діями, буде лише закадровий текст.

Анімаційні ролики «Як козаки медицину випробовували» – частина комунікаційної кампанії, покликаної привернути увагу широкої громадськості до змін у медицині.

Автори розраховують, що образи, знайомі українському народу вже 50 років, додадуть емоційного забарвлення та довіри до поточних змін у соціальній сфері. Медіа-кампанія за участі персонажів легендарного мультфільму, окрім відео, включатиме створення радіороликів й дотепних коміксів для друкованих ЗМІ та Інтернет-медіа.

 

0
0
0
0
Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Житомира за сьогодні

16:55 Що подивитися на вихідних 16:20 У свій день народження «Інтер» подарує мільйонам глядачів великий святковий концерт 16:03 Рятувальники продовжують гасити сухостій 15:53 Житомирян чекають справжні осінні вихідні - з прохолодою і дощем Від читача 15:44 Священник, українські прапори та канадійці: як пройшов фестиваль "З країни в Україну" на Донбасі 15:40 Четверо з п’яти людей, які під час ДТП були пристебнуті пасками безпеки, залишилися неушкодженими 15:24 Проведіть вихідні з користю: анонс культурно-спортивних подій 15:20 На участь в осінньому Ярмарку вакансій вже зареєструвалося близько 30 представників бізнесу 15:01 Засохлий каштан в Житомирі впав і пошкодив дві автівки 14:43 Санаторій «Тетерів», де проживають переселенці, заборгував за комунальні послуги через відмову мешканців сплачувати рахунки 14:27 «Інтер» присвячує ефір пам'яті легендарного тренера Олега Безилевича 12:00 Житомирські боксери вибороли призові місця на Кубку України 11:45 Перетинати кордон зі зброєю можна. Але треба знати правила 11:19 Депутати обласної ради звернуться до центральних правоохоронних органів щодо незаконного видобутку піску 11:01 150 гектарів лісу висаджують щороку в Овруцькому спецлісгоспі 10:40 Краєвиди Житомирщини стануть натхненням для десяти художників з усієї України 10:20 Гетьман - замість Леніна: житомиряни пропонують встановити на Соборному майдані пам'ятник Івану Виговському 10:01 «Арсенал Ідей» у Житомирі готовий зустрічати відвідувачів 09:45 Координаційна рада визначила переможців великих та малих проектів Бюджету участі 09:45 На Житомирщині поліція затримала на хабарі заступника керівника однієї з місцевих прокуратур
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up