Журналісти «20 хвилин» продовжують моніторити електронні документи, опубліковані для розгляду місцевою владою.
На онлайн-порталі електронних петиції 8 квітня опублікували документ, у якому житомирянин Валентин Ярошинський пропонує альтернативу у вирішенні питання транспортного перевезення громадян у міських та приміських маршрутних таксі.
«1. Видавати дозвіл (ліцензію) на перевезення громадян тільки юридичним особам, а не приватному підприємцю. Це збільшить відповідальність перевізників.
2. Змусити перевізників страхувати пасажирів і вивісити в автобусах назви страхових компаній та телефони для звернень.
3. При заключенні договору з перевізниками перевіряти наявність автобусів для перевезення або заключений договір лізингу чи оренди. В даний час перевізники задіюють водіїв з власними мікроавтобусами і не несуть за них ніякої відповідальності.
4. Перевізник повинен мати ремонтну базу або заключений договір з компанією, яка має таку базу на ремонт автобусів. Обов’язково перевіряти наявність і потужності такої бази.
5. Перевізник повинен постійно дотримуватись процедури випуску авто на маршрут і стану водіїв. Транспортний відділ міськвиконкому повинен періодично здійснювати перевірки стану автобусів. В даний час більшість маршрутних таксі такого огляду не проходять.
6. Прийняти норми для мікроавтобусів, які виконують перевезення громадян на мінімальну місткість пасажирів, комфортність та безпеку і заключати договір тільки з тими перевізниками, які задовольняють цим умовам.
7. Заохочувати підприємців до придбання електротранспорту (електроавтобусів). Створити програму для переходу міста на електротранспорт протягом 5-8 років.
8. Ретельно перевірити кількість перевезених пасажирів і, відповідно, кількість коштів, якими оперують власники транспорту. Перевірити, як підприємець розподіляє кошти – скільки йде на зарплати, скільки на ремонт транспорту, скільки на відновлення автопарку, скільки на паливо і т. д. В даний час підприємці встановлюють ліміт на те, скільки коштів водії повинні віддати в кінці зміни на руки власнику, а все інше водій сам витрачає на паливо і свою «зарплату», відповідно, значні суми в тіні, і податки з них не платяться. У водіїв з’являється причина вимагати якомога більше коштів з пасажирів. Ці моменти потрібно усунути.
9. Звернути увагу на те, що «маршрутки» працюють на газу (який значно дешевший), а не дизпаливі чи бензині.
10. Зобов’язати перевізників видавати квитки через валідатори і періодично організовувати перевірки.
11. Переглянути деякі маршрути. Заборонити транзитні перевезення через місто (маршрут Барашівка – Глибочиця). Створити для таких маршрутів місця кінцевих зупинок на в’їздах в місто. Це зменшить транспортний потік і збільшить кількість пасажирів електротранспорту.
12. В цілому посилити контроль за перевезеннями пасажирів», – йдеться у тексті петиції.
Житомирянка Ірина Снігурівська пропонує звернути увагу на проблеми людей з порушенням та повною втратою зору.
Найболючішою проблемою незрячих громадян, на думку авторки електронного документа, є асфальтне покриття у місті, яке наразі у жахливому стані. Тому пані Ірина пропонує міській владі допомогти вирішити такі нагальні питання.
«1. Провести для працівників торгівлі, людей, дотичних до обслуговування інших громадян (банки, каси, транспорт, медики), семінар з етичного поводження і обслуговування осіб з інвалідністю, особливо з повною втратою зору, у м. Житомирі. В семінарах обов'язково залучати осіб з таким порушенням.
2. Замінити пошкоджений асфальт на тротуарі, який пролягає між навчальним і учбовим корпусами КНЗ «Житомирська спеціальна загальноосвітня школа- інтернат I- III ступенів №1» (вул. Леха Качинського 17 – вул. Мала Бердичівська). В зв’язку з великими пошкодженнями асфальту у якості ям, діти наражаються на небезпеку не побачити одну з них і підвернути ногу чи впасти. Заміну асфальтного покриття виконати з усіма нормами ДБН, обладнавши шлях для дітей, з направляючою і попереджувальною тактильною плиткою. Плитка має бути контрастного кольору по відношенню до тротуарного покриття. Це допоможе слабозорим дітям комфортно пересуватись цією ділянкою міста і стане одним з небагатьох в Житомирі правильно обладнаним тротуаром і перехрестями для людей зі зниженим зором і незрячих! При обладнанні тротуару тактильною плиткою просимо спілкуватися з громадськими організаціями, зокрема ВП ВГО людей з інвалідністю по зору «Генерація успішної дії» в Житомирській області, щоб уникнути типових помилок в укладанні тактильної плитки.
3. Обладнати озвученням світлофори в місцях поліклінік та лікарень м. Житомира», – пропонує житомирянка в електронній петиції.
Анастасія Ліберман
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер