В Україні з`явився віртуальний STEM-центр, який навчить учнів експериментувати

Мала академія наук з Інститутом обдарованої дитини НАПН України розказали, як по-новому можна викладати природничо-математичні науки. Так, в лабораторії «МАНЛаб» відбулась презентація науково-методичного віртуального STEM-центру.

В Україні з`явився віртуальний STEM-центр, який навчить учнів експериментувати

Нова методика передбачає проведення учнями експериментів, результати яких знаходитимуться у відкритих базах даних. Наразі центр перебуває на дослідно-експериментальній стадії, яка триватиме п’ять років. Участь в цьому етапі беруть 15 навчальних закладів, з якими співпрацює МАН і які мають напрацювання у STEM-освіті.

«У кожної дитини настає період, коли у неї виникає запитання: «Чому, навіщо взагалі мені вчитися?» Хороший педагог відповість дитині і знову заохотить її, але STEM-освіта зробить так, щоб цього запитання навіть не виникало», – переконаний директор МАН України Оксен Лісовий.

Нова методика стимулюватиме учнів до креативності й бажання вивчати світ, заглиблюватись у звичні для людини явища з наукової точки зору, зрештою, спонукатиме до навчання загалом.

Водночас педагоги, які опікуються запровадженням STEM-освіти, зможуть спілкуватися в інтерактивному режимі та здійснювати науково-дослідну роботу з учнями.

За словами ініціатора проекту, завідувача відділу створення навчально-тематичних систем знань МАН Ігоря Чернецького, поки що центр доступний на внутрішньому сервері академії і наповнюється матеріалами, а до осені цього року вже відкриється для учасників експерименту, щоб вони могли завантажувати свої розробки. Протягом чотирьох років тестуватимуть ефективність проекту та залучатимуть нові навчальні заклади.

Довідково:

STEM-освіта – це об’єднання наук, спрямованих на розвиток нових технологій, інноваційне мислення і забезпечення добре підготовлених інженерних кадрів. Невід’ємною складовою організаційної роботи щодо ефективності впровадження напрямів такої освіти є створення всеукраїнської мережі STEM-центрів чи лабораторій. Ці освітні осередки створюються на базі вишів, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, наукових лабораторій, які мають відповідну матеріально-технічну базу, кваліфікованих фахівців, навчальні програми з природничо-математичних наук, технологій, програмування, робототехніки.

За матеріалами прес-служби МОН

Коментарі
16:55 «Інтер» покаже скандальний серіал про Папу Римського 16:30 Що подивитися на вихідних 16:01 Як зміниться відповідальність за порушення правил паркування? 15:40 В області розпочинається перевірка пасажирського транспорту та перевізників 15:33 Микола Васянович: «Годинку-дві поспали і працювати-працювати-працювати» 15:20 У Коростені поліцейські охорони затримали крадіїв у приватному будинку 15:00 У Коростені змагалися юні пожежні 14:45 У І кварталі до бюджетів Житомирщини надійшло майже 5 млн грн від продажу земель несільськогосподарського призначення 14:20 Прокуратура Житомирщини вимагає розірвати договір про закупівлю автобусів вартістю майже 2,4 млн грн, виготовлених на заводі країни-агресора 14:00 Європейські реформи в українському АПК 12:40 Африканська чума свиней: у Бердичеві та районі введено 40-денний карантин 12:19 Поліцейська охорона забезпечить ефективний захист від рейдерських захоплень 12:01 Житомиряни здобули 10 медалей на всеукраїнській спартакіаді з плавання серед дітей з інвалідністю​​​​​​​

Четверо молодиків спокусилися на хатнє добро та господарські речі у батьківському будинку жительки столиці.

У м. Полтаві відбулася конференція «Європейські реформи в українському АПК», на якій обговорювали вплив Угоди про асоціацію...

Сьогодні, ОСББ – ключовий партнер держави у впровадженні реформи ЖКГ та енергоефективності.

У місті Кам’янське (Дніпропетровська обл.) з 10 по 13 квітня 2018 року відбувалися фінальні змагання з плавання ХХV Всеукраїнської...

Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up