В Україні з`явився віртуальний STEM-центр, який навчить учнів експериментувати

Мала академія наук з Інститутом обдарованої дитини НАПН України розказали, як по-новому можна викладати природничо-математичні науки. Так, в лабораторії «МАНЛаб» відбулась презентація науково-методичного віртуального STEM-центру.

В Україні з`явився віртуальний STEM-центр, який навчить учнів експериментувати

Нова методика передбачає проведення учнями експериментів, результати яких знаходитимуться у відкритих базах даних. Наразі центр перебуває на дослідно-експериментальній стадії, яка триватиме п’ять років. Участь в цьому етапі беруть 15 навчальних закладів, з якими співпрацює МАН і які мають напрацювання у STEM-освіті.

«У кожної дитини настає період, коли у неї виникає запитання: «Чому, навіщо взагалі мені вчитися?» Хороший педагог відповість дитині і знову заохотить її, але STEM-освіта зробить так, щоб цього запитання навіть не виникало», – переконаний директор МАН України Оксен Лісовий.

Нова методика стимулюватиме учнів до креативності й бажання вивчати світ, заглиблюватись у звичні для людини явища з наукової точки зору, зрештою, спонукатиме до навчання загалом.

Водночас педагоги, які опікуються запровадженням STEM-освіти, зможуть спілкуватися в інтерактивному режимі та здійснювати науково-дослідну роботу з учнями.

За словами ініціатора проекту, завідувача відділу створення навчально-тематичних систем знань МАН Ігоря Чернецького, поки що центр доступний на внутрішньому сервері академії і наповнюється матеріалами, а до осені цього року вже відкриється для учасників експерименту, щоб вони могли завантажувати свої розробки. Протягом чотирьох років тестуватимуть ефективність проекту та залучатимуть нові навчальні заклади.

Довідково:

STEM-освіта – це об’єднання наук, спрямованих на розвиток нових технологій, інноваційне мислення і забезпечення добре підготовлених інженерних кадрів. Невід’ємною складовою організаційної роботи щодо ефективності впровадження напрямів такої освіти є створення всеукраїнської мережі STEM-центрів чи лабораторій. Ці освітні осередки створюються на базі вишів, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, наукових лабораторій, які мають відповідну матеріально-технічну базу, кваліфікованих фахівців, навчальні програми з природничо-математичних наук, технологій, програмування, робототехніки.

За матеріалами прес-служби МОН

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Житомира за сьогодні

16:55 Олександр Усик спробує зібрати всі боксерські нагороди світу 16:20 Понад тисячу нових робочих місць створили на підприємствах Житомирщини у 2018 році 16:18 Після аварії на 127-му кілометрі траси Київ - Чоп в реанімації - двоє дітей. ВІДЕО 16:01 Шість жінок з Житомира отримали нагрудний знак "Мати-героїня" Від читача 13:09 НАТО закликає вивести російські війська з Донбасу 15:44 На Житомирщині 6 закладів охорони здоров’я вже отримали гроші за пацієнтів 15:34 Прокуратура розслідує моторошне ДТП за участю маршрутки 15:18 Незабаром добровольці Житомирщини отримають статус учасників АТО 14:56 Автотроща під Глибочицею: не всі загиблі ідентифіковані + ВІДЕО 14:40 Жителі області можуть подати заяву на виплату невикористаної частини субсидії до 1 вересня 14:17 10 потерпілим у ДТП надають медичну допомогу. Телефони медичних закладів 14:15 На Малинщині лось спричинив ДТП ізагинув 14:02 Вперше для вступу на медичні спеціальності абітурієнти мають подолати поріг 150 балів ЗНО 12:45 Житомирською митницею ДФС видано 2927 сертифікатів форми EUR.1 12:24 Голова ОДА Ігор Гундич оголосив День жалоби 21 липня у зв'язку з загибеллю 10 людей у ДТП під Житомиром 12:10 У ДТП під Житомиром загинули 10 людей. ОНОВЛЮЄТЬСЯ 12:02 Святкування на мільйони: скільки влада витратить на День міста-2018 11:44 Жителя Черняхова, який організував незаконний цех з виготовлення алкогольного фальсифікату, оштрафовано на 55 тис. грн 11:21 Радомишльська ОТГ переймає успішні практики сільського зеленого туризму 11:20 За 5-10 років в Україні зникнуть плацкартні вагони
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up