Відтепер оформлення пенсії - послуга в «один дотик»

Відтепер оформлення пенсії - послуга в «один дотик»

Про нову систему дистанційних послуг розповідає заступник начальника головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області Світлана Антонюк.

 

 

Органи Пенсійного фонду України в області постійно працюють над підвищенням якості обслуговування громадян та вдосконаленням системи надання пенсійних послуг.

Черговим кроком стало розширення переліку дистанційних послуг, які надаються засобами порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

Пенсійний фонд України запровадив нову модель звернення за призначенням пенсії за принципом «одне відвідування», що передбачає подання документів для призначення пенсії виключно в електронному вигляді через вебпортал зі зверненням до сервісного центру тільки за отриманням пенсійного посвідчення.

Нова система дистанційних послуг в електронному форматі забезпечує прозорість та зручність звернення за призначенням та перерахунком пенсій і надає можливість подати заяву про призначення та перерахунок пенсій дистанційно.

Послуга в «один дотик» – це лише одне відвідування установи для того, аби отримати пенсійне посвідчення.

 

Сервіс передбачає:

  • подання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та копії документів, завірені електронним підписом);

  • після прийняття рішення про призначення пенсії – повідомлення про необхідність звернення до сервісного центру за отриманням пенсійного посвідчення.

 

Для того щоб призначити пенсію через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, потрібно:

  1. авторизуватись в особистому кабінеті на вебпорталі  https://portal.pfu.gov.ua  за допомогою електронного цифрового підпису;

  2. у розділі особистого кабінету «Заява на призначення пенсії» завантажити весь пакет необхідних для призначення пенсії документів у сканованому вигляді;

  3. підписати звернення електронним цифровим підписом та надіслати його до підсистеми «Звернення»;

 

У разі якщо до заяви подані не всі необхідні документи, заявника повідомлять у обраний ним спосіб, а саме: шляхом направлення СМС-повідомлення або на зазначену електронну адресу.

Користувачі вебпорталу будуть отримувати повідомлення про прийняття документів, хід їх опрацювання і про призначену пенсію.

Стан обробки свого звернення користувач вебпорталу має можливість переглянути у власному кабінеті.

Сервіс може використовувати особа, яка має електронний цифровий підпис, який можна отримати в сертифікованих центрах виготовлення електронних ключів.

Дана система спрощує взаємодію громадян з органами Пенсійного фонду України, дозволяє зменшити витрати часу осіб, які звертаються за призначенням та перерахунком пенсій, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг не виходячи з дому та дає можливість реалізувати своє право на призначення пенсії у будь-який час.

Слід зазначити, що нова система звернення за призначенням пенсії не зменшує існуючу систему надання пенсійних послуг.

На даний час в Житомирській області прийом проводиться підрозділами обслуговування громадян у 26 сервісних центрах та на 52 віддалених робочих місцях, створених в об'єднаних територіальних громадах та за місцем проживання громадян.

На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України працює низка сервісів для пенсіонерів, застрахованих осіб та страхувальників.

Це, зокрема:

  • налаштування послуги безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи);

 

  • отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом (про розмір сплачених внесків (форма ОК-5), витяг із реєстру застрахованих осіб, довідка про розмір пенсії);

 

  • отримання застрахованими особами через особистий кабінет інформації про страховий стаж та щомісячні відрахування єдиного соціального внеску роботодавцем;

 

  • кабінет страхувальника, через який можна отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, а також електронні «Довідки про трудовий та страховий стаж» працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності.

Новини за темою Читайте також
Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Житомира за сьогодні

17:55 Вночі та вранці 12 листопада очікується туман, - житомирян попереджають про складні погодні умови 17:26 Кримінальний тиждень на Житомирщині 17:00 На черговій сесії облради розглянуть близько 80 питань 16:58 «Артем» – найрозумніше ім’я Житомирщини та інші результати діджитал-олімпіади «На Урок» Від читача 12:29 55 % новобудов в Україні є ризиковими — дослідження 16:35 Начальником КП "Житомирське ТТУ" став Андрій Нечуйвітер 16:23 Завтра усі бажаючі зможуть по телефону поставити питання щодо пенсій 16:19 У Коростенському районі у "чорних" лісорубів вилучили мотоблок, бензопилу та колоди сосни 16:18 У Житомирі хворих на грип поменшало 16:06 У Черняхові після вуличного конфлікту підліток опинився в реанімації: лікарі борються за його життя 16:01 Майже 2 млн грн на «теплі» кредити погодили депутати під час бюджетної комісії 15:40 Більше трьох десятків фактів незаконного обігу наркотиків встановлено протягом тижня 15:20 Житомирянам до 1 травня 2020 року необхідно обрати модель договірних відносин з водоканалом 15:00 Розмітці – бути! 14:39 У Ємільчинському районі "гастролювали" заїжджі крадії 14:19 Інформацію про всі ремонти, які відбуваються в Житомирській ОТГ, можна дізнатися з антикорупційної карти ремонтів 14:00 На Олевщині поліцейські вилучили автомобіль та знаряддя нелегальних бурштиношукачів 12:36 Погодна картина нового тижня: сильний вітер, помірне тепло, місцями дощі 12:22 Розпочато реєстрацію громадськості для присутності на черговій 28-й сесії обласної ради 12:05 Прокуратура не пов’язує вбивство відомого адвоката з його професійною діяльністю
Дивитись ще keyboard_arrow_right
keyboard_arrow_up