Кількість бажаючих отримати електронний цифровий підпис постійно зростає: в січні – вересні 2013 року платниками області було отримано 18195 електронних ключів.
Фахівці Міндоходів пов’язують зростаючу популярність електронних цифрових підписів із збільшенням електронних сервісів і можливістю використання електронного цифрового підпису не тільки для подання звітності до органів Міндоходів, а й до Пенсійного фонду та Державного комітету статистики України.
Все більше платників оцінили переваги подання звітності в електронному вигляді. З майже 152 тисяч документів податкової звітності, які цього року отримали органи Міндоходів Житомирської області, більшість – 78 % - надійшли електронною поштою. За допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» в режимі он-лайн уже отримано 3408 податкових звітів, тоді як за весь минулий рік тільки 2265 платників скористалися такою можливістю.
Нагадаємо, що Електронним кабінетом можуть скористатися платники податків - юридичні особи, фізичні особи - підприємці і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, мають підключений до Інтернету комп’ютер, отримали електронні ключі цифрового підпису в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів або його представництвах.
Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою kpp.minrd.gov.ua або за гіперпосиланням «Електронний кабінет платника податків» на веб-порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою особистого електронного ключа цифрового підпису.
За повідомленням Інформаційно-комунікаційного відділу ГУ Міндоходів у Житомирській області
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 16 від 24 квітня 2024
Читати номер