Автозавод, який програв тендер міської ради на закупівлю автобусів, привіз у Житомир автобус, аби показати, від чого влада Житомира відмовилась.
За словами директора ТОВ «Торговий дім «Еталон Авто» Вадима Шкарупіна, привезли автобус, щоб показати його вживу. Сподіваються, що міська влада оцінить їх і надалі обиратиме українського виробника.
«Ми привезли сюди автобуси, тому що намагаємось вести діалог з міською владою вашого міста, а саме: запропонувати їм купити автобуси українського виробника. З цього приводу ми написали лист міському голові і отримали запрошення взяти участь у засіданні постійно діючої комісії з питань транспорту, і у відповідь на це запрошення я запропонував привезти автобус, показати його, а потім вже сісти й поспілкуватись», - зазначив Вадим Шкарупін.
На запитання журналістів «20 хвилин», чи вдався у них діалог з житомирською владою, ми отримали наступну відповідь.
«По-перше, оцінки нашій зустрічі я ще поки давати не хочу, по-друге, не всі ще подивилися машину, ще прийдуть члени депутатського корпусу подивляться, підключимо громадськість, і я сподіваюся на продовження діалогу», - зазначив директор ТОВ «Торговий дім «Еталон Авто».
Прокоментував появу автобусу «Еталон» чернігівського заводу, який програв тендер Житомирської міської ради, а потім його оскаржував, і міський голова Сергій Сухомлин.
«Сьогодні завод представив автобус, вони активно брали участь на виставці у Києві минулого тижня, тобто вони активно просувають свою марку автобуса. Ми знаємо цей автобус та аналізували його і відкинули ідею його покупки, а зупинились на МАЗі. Чому? Тому що є декілька основних моментів, по-перше, ціна абсолютно співвідносна і МАЗ трохи більший за розміром, і більш вмісткий, в цьому автобусі барабанні гальма, а це безпека, відсутні системи автоматичної стабілізації руху, це знову ж безпека людей», - зазначає мер.
Крім того, міський голова розповів, що мав розмову з перевізниками, які їздять на автобусах «Еталон», і нарікань безліч.
«Якщо порівнювати комплектацію, то тут двигун індійський стоїть, ми говорили з перевізниками, які працюють на цих автобусах в Києві, і на них дуже багато нарікань і по якості кузова, і двигуна, навіть біля нового автобусу зараз стоїть каністра з маслом, тобто це говорить про те, що вони постійно доливають масло. І якщо брати МАЗ, то це повністю європейська комплектація, двигун — Мерседес, всі знають який це рівень якості. І за всіма факторами ми вибрали завод МАЗ і навіть зовні низька підлога і т. д. Думаю, в суботу ми представимо автобуси, які ми закупили, і люди особисто зможуть переконатися, що різниця є», - зауважив Сергій Сухомлин.
Заступник міського голови з транспортних питань також надає перевагу МАЗу та нарікає, що «Еталон» мало хто купує, тому вони так активно його рекламують.
«Якщо порівнювати колір кузова чи сидінь, то, звичайно, це речі другорядні, а тут є різниця по механіці, по дизайну і т.д. Вони привезли автобус, це їх право, більше того, вони говорять, у них на складі стоїть 50 автобусів, які вони вже рік не можуть продати, то думаю, така наполегливість якраз цим і зумовлена. Те що є суттєва різниця в ціні, - так, вона безумовно є, але це зовсім інша комплектація», - сказав Дмитро Ткачук.
Також заступник міського голови розповів, що саме через даного виробника вони закупили автобуси зараз, а могли придбати їх вже давно.
«Тендер був влітку ще, а в результаті лише зараз ми їх поставляємо, коли вже суттєво змінився і курс, і ціни. Коли вони скаржились на тендер, то основний з їх аргументів був, що наші вимоги - преміум-класу, а громадський транспорт є побутовим і недоцільно, на думку виробника, купувати автобуси преміум-класу, як вони їх називають, стимулюючи купувати їхні. Я думаю, що цей аргумент показує, як мінімум, зневагу до пасажира, коли говорять, що мешканці Житомира не заслуговують на нормальні автобуси, а купуйте їхні», - додав Дмитро Ткачук.
Алла Герман
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер
Zhora Korabel