Реорганізацію та кадрові зміни управління освіти місцеві чиновники перекладають на плечі один одного.
Догани, пояснювальні та сотні протоколів продемонструвала загалу комісія, що вивчала роботу управління освіти зсередини. Після цього на сайті міськради з`явився проект рішення лише про перейменування. Згідно із ним, управління освіти перейменують в департамент, значно розширивши повноваження.
«З метою вдосконалення системи управління освітою міста та задля подальшої реалізації освітньої реформи в місті, керуючись Законом України «Про освіту», Законом України «Про загальну середню освіту», Законом України «Про дошкільну освіту», Законом України «Про позашкільну освіту», Законом України «Про професійно-технічну освіту», «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада вирішила перейменувати «Управління освіти Житомирської міської ради» на «Департамент освіти Житомирської міської ради». Затвердити Положення про департамент освіти Житомирської міської ради у новій редакції згідно з додатком», – зазначається у документі.
Вже за два тижні потому на сайті мерії оприлюднили новий документ. У ньому мова йде про реорганізацію управління освіти. Цей документ фактично схожий з попереднім, проте у ньому додали інформацію про ліквідацію науково-медичного центру управління міськради.
Журналісти «20 хвилин» поцікавились у профільного заступника міського голови Вікторії Краснопір про деталі реорганізації управління освіти та яким чином все ж таки вона відбуватиметься.
«Ми маємо два рішення: про перейменування та реорганізацію управління. Чи це будуть радикальні кадрові зміни, я не знаю, проте у положенні про департамент, викладеному на сайті міськради, зазначено, що директор призначається міським головою на підставі конкурсного відбору або за іншою процедурою, передбаченою чинним законодавством», – зазначає Вікторія Краснопір.
Якщо ж говорити про реальні кадрові зміни управління освіти, то Житомирський міський голова Сергій Сухомлин під час одного з брифінгів розповів: «При реорганізації в департамент буде конкурсна основа. І всім претендентам на ті посади, які там будуть, потрібно буде пройти конкурс. Я думаю, що конкурсна комісія буде враховувати так само результати роботи та протокол комісії. Тобто якщо буде зміна керівництва – лише через конкурс на посаду директора».
Нині сезон відпусток та канікул, тож місцеві освітяни і надалі продовжують свою роботу у звичайному режимі і, мабуть, вже складають фаховий план щодо нового навчального року. Та на чию користь вирішиться питання з Житомирським управлінням освіти – питання часу.
Анастасія Ліберман
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер