Для цього їм необхідно:
- отримати електронний цифровий підпис, який безкоштовно видається Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України;
- завантажити із сайту Центру інсталяційний пакет програмного забезпечення «Програмний комплекс користувача центру сертифікації ключів». Встановити програмне забезпечення на персональному комп’ютері та виконати необхідні налаштування допоможе Інструкція користувача;
- авторизуватися за допомогою особистого електронного ключа та розпочати роботу.
Слід додати, що на допомогу фізичним особам – підприємцям та громадянам на офіційному веб-порталі функціонує сервіс «Декларування он-лайн», який дає змогу заповнити річну податкову декларацію та зберегти результат у файлі як для друкування, так і надсилання до органів ДФС через Інтернет.
За повідомленням Інформаційно-комунікаційного відділу Житомирської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 16 від 24 квітня 2024
Читати номер