Вже другий тиждень в центрі Житомира функціонує нова дорожня розмітка. За цей час люди ділилися різними думками щодо нової схеми руху: дехто висловлював своє невдоволення, мовляв, незручно їздити, інші ж говорили про те, що треба звикнути, і що розмітка подобається.
На сайті електронних петицій до Житомирської міської ради з’явилася пропозиція від містян із наступним текстом:
«Щоб позбутися заторів – повернути попередній варіант дорожньої розмітки на площі Соборній, а саме: по центру круг, по стороні офісу МТС та Житомирського районного суду перпендикулярно тротуарам парковка для легкових авто».
Журналісти редакції «20 хвилин» звернулися за коментарем з цього приводу до заступника міського голови Дмитра Ткачука:
«Це не високе мистецтво, це організація дорожнього руху, і ті, хто порушують правила, їм часто не подобається існування самих правил. Той, хто звик їздити швидко, йому не подобається те, що треба зменшувати швидкість, той, хто не знає ПДР і їде неправильно через коло, тому не подобається така організація, бо вона є для нього незнайомою.
Якщо в петиції чи в будь-яких зверненнях є якісь конструктивні зауваження чи пропозиції, то вони обов’язково будуть враховані. Позиція «мені не подобається», не знаю, що тут можна розглянути, чи до яких висновків можна прийти, коли просто кажуть «Не подобається».
Також ми вирішили дізнатися, як використовуватимуть вільний простір, зі сторони аптеки:
«По вільному простору в вересні був презентований варіант заходів, які там можуть бути реалізовані. Зараз впродовж зимового періоду створена робоча група, яка опрацьовує подальший розвиток майдану Соборного і площі Перемоги в цілому, і по даній ділянці будуть запропоновані на весну варіанти рішень, по тому, як його облаштувати. Зрозуміло, що в зимовий період проводити там якісь активності – не буде доцільним», - пояснив Дмитро Ткачук.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер
Oleg Boichuk
Сам по собі проект складно сприйнятний:
- відбувається концентрація потоків авто в одній точці - на малому колі. В інститутах вивчається таке поняття як пересікаання потоків через одну точку, ії розраховують, регулюють і зменшують;
- рухаючись на авто зорієнтуватися, яку зайняти полосу, щоб в кінцевому випадку потрапити в потрібному напрямку досить складно, особливо, для категорій водіїв, які:
А -рухаються вночі,
Б- іногороднім,
В - не знають досконало правил, а як отримують права - загальновідомо.
Г - встановлені відбійнички - можуть бути непоміченими і випадково задітими.
Друге запитання по парковці, - навіщо в центрі площі незручні парковки. Звичайно парковки потрібні, і чими ії більше - тим краще, але на площі вони тільки розсіюють і відволікають увагу водіїв що рухаються. Поясню Ткачуку Дмитру, - складна розмітка, велика кількість знаків, тимчасових технічних засобів, з усіх сторін проходить рух, у водіїв зростає потреба в оглядовості, в т.ч. у зеркалах заднього виду і при цьому в "нагрузку" без потреби, заставлені авто, буси, які закривають певним чином оглядовість.
Можливо двох рядна стоянка біля колишнього памятника - це правильно, це більш менш допустимо і там вона сама проситься, Але в інших нішах площі - не зручно.
Підсумовуючи сказане, на мій погляд, даний проект можна використовувати, як тимчасовий, коли можливо виникатиме в ньому небхідність, але на постійній основі при можливості збільшити коло - чого намагаються всі міста (будують розвязки, проспекти,) ми самі себе обмежили "тимчасовим" не зручним проектом.
Eduard Tsaruk
Mark Kyryliuk
Алекс