З Житомира можуть зникнути трамваї

Протягом останнього часу в Житомирі не вщухають «транспортні питання» – то приватні перевізники бунтують, то збираються запускати електробуси... На черзі – питання щодо функціонування трамваїв.

 

З Житомира можуть зникнути трамваї

Проблему трамваїв у Житомирі озвучив міський голова Сергій Сухомлин під час брифінгу 20 квітня. За його словами, оскільки житомирським трамваям уже понад 100 років, то вирішувати їхню долю мають городяни, а не депутати.

«Депутати не повинні брати на себе таку відповідальність, – вважає мер. – Ми маємо просто дати альтернативу цьому транспорту, а житомиряни повинні самі вирішити – потрібен нам трамвай або не потрібен. Якщо вирішать, що треба залишити трамвай – значить, потрібно залишити».

Разом з тим продовження функціонування трамваїв у місті обійдеться бюджету в десятки мільйонів доларів, оскільки необхідно проводити ремонт дорожнього покриття і заміни колій.

«Для того щоб привести цей маршрут до ладу і не виділяти щороку гроші на ремонт дороги, нам необхідна сума на повну перекладку трамвайних шляхів», – пояснює Сергій Сухомлин. За його словами, Львів зараз проводить такі роботи коштом Європейського банку реконструкції та розвитку. Кілометр обходиться в 1 млн 200 тис. євро. Найдешевша вартість робіт, яку житомирська влада знайшла по Україні – 750 тисяч доларів\км у виконанні дніпропетровської компанії.

«У нас 15 або 17 кілометрів загальна протяжність трамвайного шляху. Приблизно 15 мільйонів доларів нам треба витратити з міського бюджету тільки на перекладку цього маршруту, – підраховує міський голова. – Ще кілька мільйонів нам треба буде витратити на самі трамваї, які коштують близько мільйона євро. І це вже не кажучи про західноєвропейські трамваї, які коштують по два або три мільйони євро кожен. Це проект вартістю більше 20 мільйонів доларів. Що можна купити за 20 мільйонів доларів, напевно, не мені вам пояснювати. Можна підрахувати кількість електробусів, автобусів тощо», – ділиться Сергій Сухомлин.

Разом з тим 20 квітня на позачерговій сесії міськради депутати розглянули питання щодо внесення змін до програми розвитку міського електротранспорту на 2016-18 роки. Згідно з цією програмою на поточний рік передбачено виділити 62 млн грн на придбання 20 низькополих автобусів. Ще 80 автобусів збираються придбати в наступному, 2018 році.

За словами міського голови, очікувати на поставку 20 комунальних автобусів можна вже восени 2017 року. Нові автобуси, в першу чергу, мають забезпечити зв’язок з усіма мікрорайонами міста, у яких немає доступу до комунального транспорту.

Анастасія Кузьмич

Коментарі
14:16 Антимонопольний комітет оштрафував житомирське підприємство на 13,6 тис. грн 14:00 Сміттєпереробний завод у Житомирі: мрія чи реальність? 12:45 У Житомирі відбудеться фестиваль «Світ ляльок» 12:30 Житомирський рибоохоронний патруль зафіксував 94 порушення за 15 днів нересту 12:17 «Пласт» з кишень житомирян: де це бачено і що з того буде? 12:00 Більше 15 млн грн виділено з міського бюджету для реалізації ідей житомирян 11:52 Мати у Житомирі забрала дітей з інтернату та покинула їх на вулиці 11:38 Безкоштовна вакцина від сказу - тепер не проблема для житомирян 11:16 Збірна Житомирщини з параармрестлінгу - перша в Україні 11:00 Приватне підприємство незаконнно намагалося присвоїти три квартири, призначені для учасників АТО 10:38 Медиків Житомирських громад навчали клієнтському сервісу 10:19 Слідчі ДБР у Хмельницькому отримуватимуть біля 36 тис.грн. – наразі триває конкурс 10:00 Житомирська ОДА не буде платити кошти за неякісний ямковий ремонт доріг

З Подолу у центр міста через вулицю Шолома-Алейхема неможливо пройти.

Мікрофінансові установи з високим ступенем професіоналізму заробляють мільйони на скрутному матеріальному становищі українців.

Принаймні, 13 квітня міський голова своїм розпорядженням створив робочу групу, яка розгляне це питання.

З минулого тижня працівники ДП «Житомирський облавтодор» розпочали проведення аварійних ямкових ремонтів на місцевих дорогах...

Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up