Про перспективи Житомирського аеропорту

Про перспективи Житомирського аеропорту

Нещодавно два літаки авіакомпанії YanAir в один день через технічні проблеми були вимушені здійснити аварійні посадки в Одесі та Києві. Як наслідок, компанія, яка є власником Житомирського аеропорту та з 30 липня планує запустити рейс «Житомир-Батумі», ризикує втратити сертифікати на право здійснювати пасажирські авіаперевезення.

Це не перший подібний інцидент з даним авіаперевізником. Влітку 2016 року компанія відмінила декілька рейсів через поломки літаків. На сайті компанії зазначено, що її флот складається з 9 літаків. Середній вік літаків становить 25 років: найстарішому літаку 30 років, а найновішому – 20. Для порівняння: середній вік літаків іншого авіаперевізника МАУ близько 12 років. Житомирський аеропорт, який мав стати базовим для YanAir, починаючи з 2014 року планувався для внутрішніх рейсів, а з 2016 – для міжнародних. Але маємо лише те, що перші рейси з житомирського аеропорту відбудуться лише у 2018 році.

Основна проблема аеропорту – це злітна смуга, яка закоротка для посадки Боїнгів та Аеробусів. Минулого року злітну смугу прийняли на комунальний баланс Житомира, щоб мати можливість залучити бюджетні кошти на її ремонт. Але за рік ситуація суттєво не змінилася. Діючий аеропорт для Житомира – це додаткові робочі місця, податки та привабливість міста для інвесторів і туристів.

Наразі перспектива Житомирського аеропорту виглядає так: аеропорт буде використовуватися в якості майданчика для ремонту та технічного обслуговування літаків. Літаки наразі прилітають до Житомира саме для технічного обслуговування та ремонту. Враховуючи, що на території аеропорту добудовують два ангари, скоріше за все, Житомирський аеропорт розглядається авіакомпанією як своєрідний технічний базовий аеропорт. Звісно, пасажирські рейси будуть також літати, але їх буде не багато, декілька в місяць.

Про аеропорт згадували під час виборів, коли його вміло використовували у своїх кампаніях та при появі можливості пропіаритися на цій темі. Якщо врахувати, що завантаженість аеропорту Бориспіль значно менша від половини його потужності (один працюючий термінал з трьох) та ще меншу завантаженість аеропорту «Жуляни», перспективи Житомирського аеропорту виглядають сумнівними. Як би не хотілося, щоб Житомирський аеропорт функціонував на повну, найближчі 2-3 роки цього не буде.

0
0
0
0
Коментарі (2)
  • Ирина Мельник

    А там дути фри будет?

    Mykola Cherednik reply Ирина Мельник

    мають бути
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Житомира за сьогодні

17:55 Малин: копали криницю - знайшли снаряди 17:30 Житомирські бібліотекарі навели лад у парку ім. Ю. Гагаріна 17:01 Податківці упередили несплату податків на суму понад 85 млн грн 16:39 Власна міні-пекарня відкрилася у житомирській школі Від читача 18:22 Схід і захід разом: донецькі та тернопільські школярі виявилися найбільш активними у неформальній освіті 16:19 Флікер убезпечить вас на дорозі 16:01 На дорозі Черняхів–Малин–Людвинівка завершують ремонтні роботи 15:40 За добу рятувальники ліквідували чотири пожежі у житлових будівлях 15:32 Аварія на водогоні: Богунія залишиться без води 15:20 Сьогодні - Світовий день боротьби з пневмонією 15:00 "Житомиртеплокомуненерго" хоче підняти тарифи на опалення ще на 17,8% 14:40 Які права гарантуються захисникам України? 14:20 Затверджено Порядок надання довідки про відсутність заборгованості 14:00 Веб-платформа «Відкрите місто» допомогла вирішити понад 250 запитів житомирян 12:40 Житомир приймав турнір з кікбоксингу WAKO «Польський період» 12:20 Місцеві бюджети Житомирщини отримали 4,4 мільярдів податків та платежів 12:05 Завтра у Житомирі очікується перший сніг 12:00 Як утеплити багатоквартирний будинок з відшкодуванням від 40% до 70% 11:41 Несправна піч коштувала життя 66-річній жінці 11:32 Всесвітній день доброти
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up