Про перспективи Житомирського аеропорту

Нещодавно два літаки авіакомпанії YanAir в один день через технічні проблеми були вимушені здійснити аварійні посадки в Одесі та Києві. Як наслідок, компанія, яка є власником Житомирського аеропорту та з 30 липня планує запустити рейс «Житомир-Батумі», ризикує втратити сертифікати на право здійснювати пасажирські авіаперевезення.

Про перспективи Житомирського аеропорту

Це не перший подібний інцидент з даним авіаперевізником. Влітку 2016 року компанія відмінила декілька рейсів через поломки літаків. На сайті компанії зазначено, що її флот складається з 9 літаків. Середній вік літаків становить 25 років: найстарішому літаку 30 років, а найновішому – 20. Для порівняння: середній вік літаків іншого авіаперевізника МАУ близько 12 років. Житомирський аеропорт, який мав стати базовим для YanAir, починаючи з 2014 року планувався для внутрішніх рейсів, а з 2016 – для міжнародних. Але маємо лише те, що перші рейси з житомирського аеропорту відбудуться лише у 2018 році.

Основна проблема аеропорту – це злітна смуга, яка закоротка для посадки Боїнгів та Аеробусів. Минулого року злітну смугу прийняли на комунальний баланс Житомира, щоб мати можливість залучити бюджетні кошти на її ремонт. Але за рік ситуація суттєво не змінилася. Діючий аеропорт для Житомира – це додаткові робочі місця, податки та привабливість міста для інвесторів і туристів.

Наразі перспектива Житомирського аеропорту виглядає так: аеропорт буде використовуватися в якості майданчика для ремонту та технічного обслуговування літаків. Літаки наразі прилітають до Житомира саме для технічного обслуговування та ремонту. Враховуючи, що на території аеропорту добудовують два ангари, скоріше за все, Житомирський аеропорт розглядається авіакомпанією як своєрідний технічний базовий аеропорт. Звісно, пасажирські рейси будуть також літати, але їх буде не багато, декілька в місяць.

Про аеропорт згадували під час виборів, коли його вміло використовували у своїх кампаніях та при появі можливості пропіаритися на цій темі. Якщо врахувати, що завантаженість аеропорту Бориспіль значно менша від половини його потужності (один працюючий термінал з трьох) та ще меншу завантаженість аеропорту «Жуляни», перспективи Житомирського аеропорту виглядають сумнівними. Як би не хотілося, щоб Житомирський аеропорт функціонував на повну, найближчі 2-3 роки цього не буде.

Коментарі (2)
  • Ирина Мельник

    А там дути фри будет?

    Mykola Cherednik reply Ирина Мельник

    мають бути
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Житомира за сьогодні

17:55 У Житомирі притягнуто до відповідальності екс-патрульного за корупційне правопорушення 17:18 Уряд виділив на розвиток Житомирщини понад 124 млн грн 17:00 У Черняхові, ловлячи раків, втопився чоловік 16:43 В ОТГ на Житомирщині пройде масштабний фестиваль електронної музики Від читача 13:09 НАТО закликає вивести російські війська з Донбасу 16:25 Житомир приєднався до Європейської Хартії рівності жінок і чоловіків 16:10 У Троянові горів цех з виготовлення паливних пелетів 16:03 Майже 81 тис. абітурієнтів уже подали електронні заяви на вступ до вузів 15:40 Як каратимуть за несплату аліментів? 15:19 Родина Галайчуків тріумфувала на "TETERIV OPEN 2018" 15:02 П'яна суперечка закінчилася ножовим пораненням 14:44 У Бердичеві в незакритий каналізаційний колодязь впав чоловік 14:20 За вихідні у ДТП загинули двоє пасажирів мопедів 14:00 На Житомирщині відзначили "Маківку літа" 13:00 Літня жителька Житомира віддала шахраєві 36 тисяч гривень, «виручаючи онука з поліції» 12:44 За півроку митники склали 1503 протоколів про порушення митних правил 12:20 Житомирський спортсмен став найшвидшим веслувальником України 12:01 Засмагати чи ні? Все про користь і шкоду сонця 11:45 Оприлюднено антирейтинг найбільших у Житомирській області підприємств - боржників з виплати заробітної плати 11:20 Крадіжки лісу на Житомирщині не припиняються
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up