Про перспективи Житомирського аеропорту

Про перспективи Житомирського аеропорту

Нещодавно два літаки авіакомпанії YanAir в один день через технічні проблеми були вимушені здійснити аварійні посадки в Одесі та Києві. Як наслідок, компанія, яка є власником Житомирського аеропорту та з 30 липня планує запустити рейс «Житомир-Батумі», ризикує втратити сертифікати на право здійснювати пасажирські авіаперевезення.

Це не перший подібний інцидент з даним авіаперевізником. Влітку 2016 року компанія відмінила декілька рейсів через поломки літаків. На сайті компанії зазначено, що її флот складається з 9 літаків. Середній вік літаків становить 25 років: найстарішому літаку 30 років, а найновішому – 20. Для порівняння: середній вік літаків іншого авіаперевізника МАУ близько 12 років. Житомирський аеропорт, який мав стати базовим для YanAir, починаючи з 2014 року планувався для внутрішніх рейсів, а з 2016 – для міжнародних. Але маємо лише те, що перші рейси з житомирського аеропорту відбудуться лише у 2018 році.

Основна проблема аеропорту – це злітна смуга, яка закоротка для посадки Боїнгів та Аеробусів. Минулого року злітну смугу прийняли на комунальний баланс Житомира, щоб мати можливість залучити бюджетні кошти на її ремонт. Але за рік ситуація суттєво не змінилася. Діючий аеропорт для Житомира – це додаткові робочі місця, податки та привабливість міста для інвесторів і туристів.

Наразі перспектива Житомирського аеропорту виглядає так: аеропорт буде використовуватися в якості майданчика для ремонту та технічного обслуговування літаків. Літаки наразі прилітають до Житомира саме для технічного обслуговування та ремонту. Враховуючи, що на території аеропорту добудовують два ангари, скоріше за все, Житомирський аеропорт розглядається авіакомпанією як своєрідний технічний базовий аеропорт. Звісно, пасажирські рейси будуть також літати, але їх буде не багато, декілька в місяць.

Про аеропорт згадували під час виборів, коли його вміло використовували у своїх кампаніях та при появі можливості пропіаритися на цій темі. Якщо врахувати, що завантаженість аеропорту Бориспіль значно менша від половини його потужності (один працюючий термінал з трьох) та ще меншу завантаженість аеропорту «Жуляни», перспективи Житомирського аеропорту виглядають сумнівними. Як би не хотілося, щоб Житомирський аеропорт функціонував на повну, найближчі 2-3 роки цього не буде.

0
0
0
0
Коментарі (2)
  • Ирина Мельник

    А там дути фри будет?

    Mykola Cherednik reply Ирина Мельник

    мають бути
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Житомира за сьогодні

17:55 В області є запас вакцини проти кору – 21 тисяча доз 17:30 Епідемії грипу в країні немає, - МОЗ України 17:12 Рятувальники Черняхівського району розповіли про безпеку під час опалювального сезону 17:00 Нацбанк припинив друк купюр від 1 до 10 гривень та випустив відповідні монети Від читача 13:28 Допоможіть,хто може! 16:40 Домашнє насильство стоп: як каратимуть кривдників? 16:20 Житомирським школярам смакують гарячі сніданки 16:20 Біля Ліщина фура з дровами злетіла у кювет 16:13 Житель Баранівського району оформив на свою знайому кредитів на 150 тисяч гривень 16:00 На Житомирщині 94,4% у віці 1 року вакциновані проти кору 15:40 В уряді представили новий етап децентралізації 15:20 Кожне друге свідоцтво про народження матусі Житомирщини отримували в пологовому 15:14 У Житомирі будуть евакуювати припарковані машини, які заважають прибиранню снігу 15:00 У міськраді визначили переможців Бюджету участі 14:39 Як чиновники міськради незаконно знищили бізнес, а 490 000 гривень компенсації за їхні дії сплатять житомиряни? 14:24 ВК "Житичі" боротиметься за вихід у півфінал Кубку України з волейболу 12:39 Разом із власної волі – ми вже сто років! 12:19 Попіл у повітрі – екологічна катастрофа в районі паперової фабрики 12:02 У 2019 році спортсмени області отримуватимуть вдвічі більші стипендії 11:40 Прихожани ще 2 релігійних громад на Житомирщині вирішили приєднатися до ПЦУ
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up