Оцінити лікаря та залишити свій відгук за допомогою QR-коду можливо в педіатричному відділенні поліклініки № 2 мікрорайону Польова.
Про перспективи впровадження функції оцінки роботи лікарів міста розповіла начальник управління охорони здоров'я Марія Місюрова.
«Дійсно, це дасть змогу нам і головному лікарю нашого центру ухвалювати управлінські рішення і вирішувати завдання. На превеликий жаль, скарги існують. І коли скарга приходить до мене в управління, то я повинна її розглянути, письмово розписувати. А так це все буде в онлайн-режимі. І дійсно, це дозволить в короткі терміни ухвалити те чи інше рішення і знайти відповіді на всі запитання», – розповіла Марія Місюрова.
Представники компанії наголошують, що впровадження даного сервісу в медичних установах Житомира дасть можливість покращити якість обслуговування, вирішити існуючі проблеми та попередити їх виникнення у майбутньому
«Тепер пацієнти можуть висловити свої враження від отриманих медичних послуг та обслуговування, звернутися зі скаргою або побажаннями та зробити свій вагомий внесок у розвиток якісної медицини. Якщо раніше думка пацієнта не завжди була почута, то з сервісом Revizion її почують. Відгуки пацієнтів медичних установ одразу надходять на електронну пошту головного лікаря медичного закладу. Абсолютно всі відгуки переглядаються, а тому жоден з них не залишиться без належної уваги», – зазначив співзасновник сервісу Revizion Сергій Шапіренко.
Житомирянка Олена вже спробувала оцінити якість роботи свого сімейного лікаря: «Дуже цікава система оцінки роботи лікарів. Мій сімейний лікар супроводжує мене вже протягом 20 років, я завжди задоволена ним, хотіла б про це сказати його керівництву, а з новою функцією це можливо».
Наразі система скарг і відгуків є закритою інформацію, але надалі вони можуть стати загальнодоступним рейтингом лікарів.
«Я вважаю, що це буде чудовий інструмент для можливості вибору сімейного лікаря або лікаря-педіатра. Наприклад, я, коли шукаю інформацію в мережі, то орієнтуюсь на відгуки, які розміщені користувачами. Відгуки на першому етапі буде бачити тільки адміністрація центру. Ми не будемо їх виставляти на загал, але надалі розглядатимемо таку можливість», – повідомляє керівник КП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Іван Дідик.
Для того, щоб оцінити обслуговування в закладі загалом, слід відсканувати код з наліпки, яка знаходиться у вестибюлі. А якщо ви хочете залишити відгук про конкретного лікаря, то просто проскануйте QR- код на дверях його кабінету. Відсканувати такі коди з наліпок можна за допомогою спеціального сканеру, який знаходиться в програмі Viber або Facebook на вашому смартфоні, або через камеру iPhone (iOS 11).
Всі оцінки з приводу сервісу в медичних установах на сайті Revizion, по замовчуванню, відображаються анонімно, але за власним бажанням пацієнт може відключити дану функцію.
Контактні дані особи, яка залишила відгук, бачить лише головний лікар і лише для того, щоб мати змогу більш детально розібратися в обставинах описаної ситуації та вирішити проблему, яка виникла. Лікар, щодо діяльності якого був залишений коментар, не може побачити контакти особи, яка його написала. Таким чином, система забезпечує конфіденційність та безпеку для своїх користувачів. А тому можна не хвилюватися, що лікар почне ставитися до відвідувача упереджено.
Житомир – це не перше місто, де функціонує даний сервіс.
Аліна Бойко
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер