З театром вперше познайомився ще у школі, побачивши виставу «Мазепа».
Мої батьки професійні фотографи. Тому мабуть у мені від них присутня творча жилка. Більше бажання було не фіксувати, а показувати. Тому сам я не став фотографом.
Вважаю, що кожен має зробити власний вибір. Батьки завжди поважали та підтримували мій вибір.
Я не пам’ятаю яким чином я потрапив в Житомирське училище культури. Лише пам’ятаю, що в 11 класі, вже брав участь у дипломній роботі студентів.
В дитинстві я ніколи не замислювався ким буду.
У мене було три студентські життя: у Житомирському училищі культури, у Харківському університеті мистецтв та у Рівненському гуманітарному університеті.
Перша серйозна роль Фернан у виставі польського режисера «Літа в Ноані». Серйозна роль на великій сцені співпала з прем’єрою вистави, відкриттям театрального сезону, моїм дебютом та днем народження.
У мене є дві ролі, які я вважаю найкращими: роль Герострата у виставі «Забути Герострата» та Михайла в «Украденому щасті».
Вийти з ролі особливо складно після вистави «Украдене щастя». Потрібно заспокоїтися, зібратися і цю порожнечу, яка виникає після вистави, чимось наповнити.
Як само характери моїх героїв впливають на мене, я не можу сказати – але вони впливають. Кожна роль накладає свій відбиток.
Мені цікаво грати все. Якщо потрібно я із задоволенням зіграю Ромео. Проте цікавіше буде грати Тібальта.
Найскладніше для мене було зіграти у виставі «Король Олень». Надзвичайно багатогранна роль з багатьма перевтіленнями.
Грати драму і трагедію – це як ходити по лезу ножа. Не можна перейти межу. Не дограти чи переграти. У драмі складно не піти у повний негатив, залитися сльозами, а в комедії навпаки – не зануритися у позитив, щоб не здаватися аж надто смішним. Навіть трохи дивакуватим.
Раптове перевтілення на сцені здійснюється на підсвідомості та завдяки техніці, якій я завдячую своїм викладачам.
Зараз для мене виходити на сцену та виступати перед великою кількістю людей – це буденна справа. Про те, що я відчував, боявся чи ні – потрібно було запитати років 9 тому. А хвилювання перед виходом присутнє завжди. І це так само буденно.
Критиком для мене виступає глядач. Його не можна обдурити. Не дуже люблю коли мене хвалять.
Епізодична роль у серіалі «Мухтар» була по своєму цікава та нова.
Я займаюся своєю улюбленою справою. Тому я дуже люблю свою професію.
Якби не театр, я був би військовим. Мені як чоловіку цікава зброя і військова техніка. Час від часу займаюся страйколом. Граю на бас-гітарі, на акустичній та на гавайській.
Моя творча мрія – продовжувати працювати в театрі та зіграти якнайбільше цікавих ролей.
Успіх – це визнання.
Мені Оскар не потрібен. Хочеться стати більш відомим. Я вже 10 років працюю в театрі. Тому тут хочеш чи не хочеш, але вже відомий. Не скажу з хорошої сторони чи з поганої.
Мій найекстримальніший вчинок – це стрибок з парашута з висоти 900 м.
Моє досягнення в тому, що мені довіряють головні ролі, я задоволеним тим, що роблю.
Хоч я корінний житомирянин, але моїм улюбленим місцем завжди був театр.
Я абсолютно щасливий на сцені, і за кулісами, і в гримерці.
Люблю театр за те, що він у мене є.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер