Житомирський виконком затвердив положення про комісію щодо забезпечення житлом дітей-сиріт

Житомирський виконком затвердив положення про комісію  щодо забезпечення житлом дітей-сиріт

Сьогодні, 29 липня, виконавчий комітет міської ради під час позачергового засідання прийняв рішення щодо забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа.

Про це повідомила прес-служба міськради.

«26 червня 2019 року Кабінет Міністрів України прийняв Постанову №616, якою визначив  Порядок та умови надання у 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа. В область на зазначені цілі спрямовано велику субвенцію – 18 млн. грн. Прийняттям виконавим комітетом рішення «Про забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа» буде затверджено Положення та склад комісії, яка до 15 серпня має підготували відповідні документи та розрахунки щодо спрямування субвенції на забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа Житомирської міської ОТГ», - пояснила Вікторія Краснопір, директор департаменту соціальної політики міської ради.

Своїм рішенням члени виконавчого комітету затвердили Положення про комісію Житомирської міської об’єднаної територіальної громади щодо спрямування субвенції з державного бюджету на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа та виплату грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення; а також – склад зазначеної комісії.

Головою комісії є заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступником голови комісії – начальник служби (управління) у справах дітей міської ради. До складу комісії увійшли представники виконавчих органів Житомирської міської ради з питань соціального захисту населення, фінансів, освіти, житлового та комунального господарства, капітального будівництва, юридичного департаменту, центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, а також уповноважені представники інших установ.

До повноважень комісії належить:

  • формування потреби щодо спрямування субвенції за напрямами, передбаченими пунктом 4 Порядку та умов, і підготовка відповідних пропозицій;
  • уточнення пропозицій стосовно напрямів та об'єктів, на які буде спрямовано субвенцію;
  • перевірка наявності у дитини статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, особи з їх числа;
  • перевірка наявності документів про перебування дитини на квартирному обліку;
  • перевірка наявності у дитини майнових прав на нерухоме майно або відчуження такого майна протягом останніх п'яти років;
  • з'ясування можливості/неможливості вселення дитини у приміщення, що зберігалося за нею;
  • перевірка наявності рецензованого звіту про оцінку майна (акта оцінки майна), складеного відповідно до Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні";
  • визначення дитини, якій буде придбано житло або призначено грошову компенсацію.

Відповідно до затвердженого Положення заяву про придбання житла або виплату грошової компенсації дитина особисто подає до департаменту соціальної політики міської ради за місцем перебування на квартирному обліку.

До заяви про придбання житла або виплату грошової компенсації за рахунок субвенції додаються такі документи:

  • копія документа, що посвідчує особу дитини;
  • копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (або серія та номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
  • копія рішення про надання документів, що підтверджують статус дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, особи з їх числа, зазначених у пунктах 23 - 25 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов'язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 866 копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі наявності), виданої згідно з Порядком оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509 "Про облік внутрішньо переміщених осіб";
  • акт обстеження технічного стану житлового приміщення (будинку, квартири), що придбавається, складений комісією, утвореною рішенням місцевого органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, в якому зазначається інформація про технічний стан, наявність комунікацій, придатність для проживання у ньому дітей, за формою згідно з додатком 1;
  • акт обстеження технічного стану житлового приміщення (будинку, квартири), яке зруйноване, стало непридатним для проживання або потребує капітального ремонту, реконструкції, складений комісією, утвореною рішенням місцевого органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, за формою згідно з додатком 2 (у разі наявності житлового приміщення (будинку, квартири), яке зруйноване або стало непридатним для проживання);
  • звіт про оцінку майна (акт оцінки майна), яке придбавається;
  • фотографії житлового приміщення (будинку, квартири);
  • копії правовстановлюючих документів на житлове приміщення (будинок, квартиру);
  • копії правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташоване житлове приміщення (у разі наявності);
  • копія технічної документації на житлове приміщення (будинок, квартиру), прийняте в експлуатацію в установленому законодавством порядку;
  • документи, які підтверджують відсутність заборон, арештів, іпотек щодо житлового приміщення (будинку, квартири) відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень";
  • довідка про реєстрацію місця проживання осіб у житловому приміщенні (будинку, квартирі), що придбавається.

Документи, зазначені в абзацах шостому, восьмому - чотирнадцятому пункту Порядку та умов, у разі придбання житла за рахунок коштів грошової компенсації подаються після вибору житлового приміщення.

Департамент соціальної політики міської ради не пізніше ніж через десять робочих днів з дати прийняття заяви з усіма необхідними документами вносить до комісії подання про придбання дитині житла або виплату їй грошової компенсації.

Комісія протягом п'яти робочих днів з дати надходження подання розглядає його по суті у присутності дитини та приймає рішення про придбання дитині житла або виплату їй грошової компенсації, яке оформлюється відповідно до пункту 8  Порядку та умов.

У разі неявки дитини розгляд відповідного питання переноситься на наступне засідання комісії.

До уваги дітей - сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання у виконавчому комітеті Житомирської міської ради:

Просимо ВАС в найкоротші терміни поновити документи в облікові справи по квартирному обліку з метою своєчасного подання списків дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання для розгляду питання можливості забезпечення житлом.

Перелік необхідних документів:

  1. довідка з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію (форма 3);
  2. довідка з місця роботи/навчального закладу або довідка з центру зайнятості;
  3. інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єкта          (вул. Михайлівська, 4);
  4. копії інших документів, які засвідчують зміни у складі сім’ї (одруження, народження дітей тощо).

За більш детальною інформацією слід звертатись до відділу по обліку та розподілу жилої площі Житомирської міської ради, який знаходиться за адресою: м. Житомир, майдан імені С.П.Корольова, 4/2, каб. № 111, тел. 48-12-23.

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Житомира за сьогодні

keyboard_arrow_up