Житомирська ОДА - лідер із замовлення "джинси"

Житомирська ОДА - лідер із замовлення "джинси"

Інститут масової інформації провів моніторинг прихованої реклами у всеукраїнських друкованих і онлайн-ЗМІ. За тиждень моніторингу лідером з замовлення "джинси" серед онлайн-ЗМІ виявилася Житомирська облдержадміністрація. 

Про це повідомляється на офіційному сайті Інституту масової інформації

"Протягом періоду моніторингу беззаперечним лідером з замовлення джинси в онлайн-ЗМІ стала Житомирська ОДА. Третина всіх матеріалів з ознаками політичного замовлення стосувалась Житомирщини. На другому місці, як і минулого моніторингового періоду, виявилась Тернопільська ОДА і її очільник Степан Барна (14%), на третьому — УПЦ МП (11%)", - йдеться в повідомленні. 

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Житомира за сьогодні

keyboard_arrow_up