Інститут масової інформації провів моніторинг прихованої реклами у всеукраїнських друкованих і онлайн-ЗМІ. За тиждень моніторингу лідером з замовлення "джинси" серед онлайн-ЗМІ виявилася Житомирська облдержадміністрація.
Про це повідомляється на офіційному сайті Інституту масової інформації.
"Протягом періоду моніторингу беззаперечним лідером з замовлення джинси в онлайн-ЗМІ стала Житомирська ОДА. Третина всіх матеріалів з ознаками політичного замовлення стосувалась Житомирщини. На другому місці, як і минулого моніторингового періоду, виявилась Тернопільська ОДА і її очільник Степан Барна (14%), на третьому — УПЦ МП (11%)", - йдеться в повідомленні.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер