Станом на 1 березня 2019 року 33 637 житомирян за послуги водопостачання та водовідведення заборгували підприємству 32,4 млн.грн. Із них прострочена заборгованісь — 21,8 млн.грн.
Про це повідомляє КП "Житомирводоканал".
Серед житомирян є боржники, які не реагують на звернення підприємства. У такому випадку єдиний вихід з ситуації – звернення підприємства до суду. За рішенням суду боржник має відшкодовувати не лише суму боргу, але й судовий збір. Абоненти, у яких відбувається стягнення боргів за рішенням суду, не тільки втрачають на сплаті судового збору. Тим, хто вже отримував субсидію, але припинив сплачувати рахунки за житлово-комунальні послуги, надання субсидії може бути припинено за поданням підприємств-надавачів послуг.
Є й така категорія громадян, яка взагалі не платить за користування послугами, і фактично живе за кошти громади міста.
У КП «Житомирводоканал» налічується:
- 536 абонентів з боргом від 5 до 10 тис.грн. (середня заборгованість 6930 грн.);
- 273 абоненти з боргом від 10 до 20 тис.грн. (середня заборгованість 13885 грн.);
- 156 абонентів з боргом понад 20 тис.грн. (середня заборгованість 29414 грн.).
Є абоненти, борг яких сягає понад 40 тис. грн. Звертаємо увагу на те, що у боржників за рішенням суду може бути заарештовано будь-яке майно, а якщо сума боргу перевищує розмір двадцяти мінімальних зарплат, виконавча служба має право в рахунок боргу продати на аукціоні єдине житло боржника.
Хочемо вкотре наголосити на тому, що у разі виникнення у абонентів проблем з оплатою послуг, варто звернутися до КП «Житомирводоканал» і разом шукати шляхи виходу із ситуації, ніж просто припинити платити за послуги та доводити справу до суду.
1 лютого на підприємстві створено окремий відділ для роботи із боржниками, який проводить постійну роботу зі споживачами: розносить повідомлення про заборгованість, допомагає вирішити питання з оформленням договорів реструктуризації боргу та оформленням пільг, субсидій, встановленнямлічильників води. Злісних боржників підприємство змушене відключати від послуг водовідведення. Для поновлення надання послуг водовідведення таким абонентам доводиться не лише гасити заборгованість, а й оплачувати роботи з поновлення підключення до каналізаційної мережі, а це — 1901, 88 грн.
У окремих абонентів критична ситуація з платежами виникає саме через те, що у помешканні зареєстровано людей більше, ніж проживає фактично, і встановлення лічильника дозволяє їм заощадити кошти.
Для запобігання зростання суми нарахувань внаслідок розподілу обсягів води (відповідно до Закону України “Про комерційни облік теплової енергії та водопостачання), що надійшла в будинок, та виникнення заборгованості, усім абонентам радимо встановлювати індивідуальні прилади обліку в квартирах та контролювати власне споживання.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер
Alexandr Zhuravel
Ruslan DM