Під час засідання виконавчого комітету було розглянуто проект рішення, який оприлюднили на сайті Житомирської міської ради ще 23 липня поточного року.
Проект рішення «Про порядок надання контрольних карток на виконання робіт, пов’язаних з тимчасовим порушенням благоустрою комунальним підприємствам «Житомирводоканал» та «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради» викликав дискусію між членами виконкому.
«Зазначеним проектом рішення пропонується посилити відповідальність, в першу чергу, комунальних підприємств – «Житомирводоканал», який більше всього проводить порушення благоустрою, а також «Житомиртеплокомуненерго», а саме – пропонується видачу аварійних дозволів на порушення благоустрою видавати безкоштовно, але продовження терміну надавати відповідно за кошти підприємства. Щоб це спонукало відновлювати благоустрій вчасно», – наголосив начальник управління комунального господарства Олександр Марцун.
За словами Олександра Марцуна, він отримав напередодні лист від Антимонопольного комітету, який стосувався якраз цього питання.
«Вчора (2 жовтня – Ред.) о 17:30 ми отримали лист від Антимонопольного комітету України. Ми не змогли з ними провести перемовини, щоб знайти якесь компромісне рішення. Вони вважають, що це рішення, яке, на нашу думку, більш стимулює відновлення благоустрою, що воно не відповідає типовому порядку надання дозволів на порушення благоустрою. Тобто там немає аварійних робіт. Вони вважають, що це має бути безкоштовно. Я пропоную сьогодні рішення не приймати, а прийняти його 17 жовтня. Ми до цього часу зустрінемося з Антимонопольним комітетом України і напрацюємо якийсь компромісний варіант», – розповів начальник управління комунального господарства.
Заступник міського голови Сергій Кондратюк наголосив на важливості прийняття рішення про посилення відповідальності комунальних підприємств за відновлення благоустрою після розкопок. «Я вважаю, що рішення приймати треба. Наведу вам деякі цифри. Буквально на кінець опалювального сезону 2017-2018 років у нас було 522 розкопки. Титанічними зусиллями на сьогоднішній день в нас по водоканалу 222 розкопки, по теплокомуненерго – 877 розкопок. Якщо говорити відверто, з одного боку, у нас більше 700 км мереж водопостачання, 80 % з яких зношені і потребують капітального ремонту і реконструкції, з іншого боку, мене як заступника міського голови не влаштовує виконання робіт з відновлення розкопок, які проводяться у місті Житомир», – сказав Сергій Кондратюк.
Заступника мера підтримала заступниця начальника КП «Інспекція з благоустрою» Наталія Павлюк. «Інспекція кожні 10 днів отримує лист від водоканалу про продовження терміну безкоштовного продовження контрольної картки. І початок робіт є ще з 2010, 2011, 2012 років. 28 вересня був запит на об’єкт, де вже є 228 контрольних карток про продовження робіт», – проінформувала Наталія Павлюк.
Члени виконкому підтримали проект рішення, однак внесли до нього доповнення, що комунальні підприємства повинні у письмовій формі щомісяця звітувати про наявні розкопки та картки початку чи продовження порушення благоустрою.
Ольга Сідлецька
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер