Починаючи з 2016 року, соціальну картку можуть отримати всі учасники АТО та члени їх родин. Незважаючи на те, що проект діє вже більше року, ще не всі знають, як стати власником картки та на які пільги можна розраховувати.
Консультацію з цього питання надали спеціалісти Любарського бюро правової допомоги Бердичівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
За ініціативи Всеукраїнського об’єднання учасників АТО «Українці – разом!», за підтримки Державної служби України у справах ветеранів війни і учасників АТО, а також вітчизняного бізнесу розроблена програма соціально-правового забезпечення учасників бойових дій. Вона презентована як «Соціальна картка учасника АТО».
«Соціальна картка учасників АТО» є безоплатною, іменною і небанківською пластиковою карткою. За допомогою відповідного програмно-технологічного забезпечення вона дає змогу кожному власнику отримувати: безоплатні правові та юридичні консультації, безкоштовне обстеження та медичні послуги, психологічну допомогу, знижки на покупки в торговельних мережах України. Крім того, картка гарантує участь в освітніх та оздоровчих програмах. Наразі, завдяки новим партнерам, обсяг знижок та можливостей постійно збільшується.
Картку можуть отримати всі учасники АТО та члени їх родин на території Україні. Головна умова – мати офіційний статус учасника АТО (учасник бойових дій, інвалід війни або інші особи, за наявності документа, який підтверджує безпосередню участь в АТО, виданий не раніше 2014 року), члени сім’ї загиблого військовослужбовця, який брав безпосередню участь в антитерористичній операції.
Для отримання картки необхідно звернутися безпосередньо до свого командира або заповнити заявку на сайті www.ukrazom.org.
Подробиці можна дізнатися за телефоном гарячої лінії 0800507575 (яка діє безкоштовно), або на сайті www.ukrazom.org.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 11 від 20 березня 2024
Читати номер