Кабмін затвердив максимальний розмір плати за разовий проїзд автомобільними дорогами загального користування, побудованими на умовах концесії. Він визначатиметься відповідно до категорії транспортних засобів та за кожний кілометр автошляху.
1. Згідно з постановою для мотоциклів з причепом (коляскою) і без нього, легкових автомобілів ставку плати за кожен кілометр відстані визначено максимально на рівні 0,023 євро.
2. Для легкових автомобілів з причепом, мікроавтобусів з кількістю місць для сидіння до 10 (включаючи водія), вантажних автомобілів з дозволеною максимальною масою до 3,5 тонни така ставка за кожен кілометр відстані становить 0,023 євро.
3. Вантажні автомобілі з дозволеною максимальною масою від 3,5 до 12 тонн, автопоїзди з дозволеною максимальною масою до 12 тонн, автобуси з кількістю місць для сидіння від 10 до 29 із дозволеною максимальною масою не більше 12 тонн сплачуватимуть за кожен кілометр відстані ставку максимально в розмірі 0,045 євро.
4. Для вантажних автомобілів та автопоїздів з дозволеною максимальною масою більше 12 тонн, автобусів з кількістю місць для сидіння більше 29 і дозволеною максимальною масою понад 12 тонн ставка плати за кожен кілометр відстані максимально становить 0,133 євро.
У Мінінфраструктури нагадали, що відповідно до Закону України «Про концесію» розмір плати за разовий проїзд автомобільною дорогою загального користування, побудованою на умовах концесії, визначається концесіонером відповідно до концесійного договору та з урахуванням тарифної сітки плати за разовий проїзд автомобільною дорогою за кожний кілометр.
Разом з тим, розмір цієї плати не може бути більшим максимального розміру плати, що встановлюється Кабінетом Міністрів з урахуванням виду транспортного засобу та рівня інфляції.
Юридичний Телеграм канал адвоката, к.ю.н., Головіна Д.В. «Адвокат Права».
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер
Саша Клим
Сергей Теплый
Юрий Гранит
Ole Lukoye
При этом концессионная дорога может строиться только параллельно существующей бесплатной альтернативе. Законодательно в Украине разрешено строить дороги частным инвесторам. Однако украинские условия не