З 25 червня запустили нову схему роботи громадського транспорту у вечірній та нічний час.
За період запуску нічних тролейбусів і до 22 липня послугою комунального транспорту після 23.00 скористались більше 8 тисяч пасажирів.
“За період з 25 червня по 20 липня сумарно нічний тролейбус перевіз понад 8 тис людей, починалась цифра з 60 пасажирів. Є послуга, відповідно під неї створюється попит. Це сезонне явище, далі буде осінь, день стане коротшим, відповідно, людей буде менше. Поки літо, то житомиряни активно користуються новою послугою”, - розповів журналістам “20 хвилин” заступник міського голови Дмитро Ткачук.
На черговому виконкомі розглядали проект рішення про встановлення руху нічних тролейбусів з 21.00 до 6.00, так як про це було попередньо домовлено. Проте члени виконавчого комітету його не підтримали.
«Пропонуємо змінити нічний час: він починатиметься з 21:00, а не з 23:00, яку було в рішенні. Вартість проїзду в нічний час залишається, як і була – 6 гривень», - повідомив заступник начальника управління транспорту та зв’язку Валентин Васянович.
Проте члени виконкому грунтувались на державних нормах нічного часу, визначених з 22:00 до 6:00 год., і буде недоцільно починати його з 21:00, тим більше, що на деяких підприємствах робоча зміна закінчується після 21:00.
Своєю чергою, Дмитро Ткачук обурений тим, що комітет не підтримав даного рішення, та у коментарі розповів, що переконаний - вся справа у вартості квитка у транспорті в “нічний час” ( вартість 6 грн). Заступник мера зауважує: отримувати якісну та зручну послугу і додатково не платити - неконструктивно.
“Ситуація доволі банальна та популістична. Тому що ми по плану мали запустити дану послугу з 21.00, і питання на виконкомі стояло більше в оплаті, ніж в графіку руху. Вночі, зрозуміло, що людей в десятки разів менше, то і окупність послуги забезпечити вкрай складніше. Тому діє відповідно цей тариф. І на виконкомі пропонували скоригувати рамки нічного часу відповідно до того як запущенна нічна схема. Зреагували якось дивно: чого це люди там повинні платити. Відповідь моя на це питання доволі проста: ми запускаємо час роботи транспорту, хоча ми не готові покривати це фінансово, то це послуга просто зміниться і не буде працювати, люди виходять на роботу, працює техніка, споживається електроенергія і не може це бути безкоштовно. Якщо ми не готові платити за послугу - тоді відміняємо її. Отримувати послугу і додатково не сплатити - це неконструктивно”, - зазначив Дмитро Ткачук.
Житомиряни позитивно реагують на нововведення та задоволені роботою комунального транспорту.
“Це дуже зручно для мене, і нічний тариф мене не лякає. Спробуйте викликати таксі та доїхати ним за 6 грн додому після 23.00”, - коментує у соцмережі пані Оксана Гайчук.
“Я взагалі здивувалась, коли побачила тролейбус в 00.00. Переконана, цією послугою користується уся молодь міста, адже дуже гарна погода влітку, вони допізна гуляють, і відтепер для них є змога за невелику суму добратись додому”, - пише житомирянка Марина Лайчук.
Нагадаємо, що нічні тролейбуси курсують кожні 30 хвилин до найбільших мікрорайонів міста (Смолянка, Крошня, Гідопарк, вул. Промислова, Вокзал) від площі Перемоги. Пасажири мають змогу здійснити безкоштовну пересадку на майдані Перемоги.
Аліна Бойко
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер