Житомиряни обрали кращих із кращих у традиційному і по-справжньому народному конкурсі «Народний бренд», організатором якого вже 9-й рік поспіль виступила газета «20 хвилин».
«Народний бренд» – це можливість кожного споживача проголосувати за улюбленого представника бізнесу. Завдяки конкурсу, який проходив під девізом «Ви обираєте — ми нагороджуємо!», читачі протягом більш ніж двох місяців мали змогу віддати свій голос за кращі підприємства, заклади і торгові марки Житомира. А обирати дійсно було з чого. Близько 1000 «акул бізнесу» змагалися за право стати першими у 49 номінаціях.
А 21 грудня у комплексі «PLAZA» відбулася офіційна церемонія нагородження переможців. Церемонія нагородження розпочалася з урочистих слів директора газети «20 хвилин» Олександра Васильковського: «Хочеться побажати кожному підприємцю, який тут присутній або хто є представником організації, не боятися робити кроки, ризикувати, іти вперед, можливо, десь втрачати кошти, але всі одно розвиватися. Ми ніколи не знаємо, звідки прийде успіх, який наш проект «вистрілить», тому кожному з вас бажаю наснаги у наступному році. Дякую вам за те, що ви зробили все, щоб перемогти, тому що перемога не всім давалася легко. Пам`ятайте: життя дається нам лише раз, і ми маємо використати його на повну. Щоб нами гордилися наші діти і наші онуки».
Особливу подяку колектив газети «20 хвилин» на чолі з директором Олександром Васильковським висловив партнерам конкурсу: преміум-партнеру ЖК «Преміум Парк», генеральному партнеру компанії «Perfect», мегапартнеру «Добрий Господар», ексклюзивному партнеру ТМ «Центр Утеплення», офіційним партнерам «Корпорація Океан», «Компанія РОС», ТМ «Житомир Сучасна», «Комтех Полісся», «Житомирський лікеро-горілчаний завод», а також партнерам «Чернігівське ЕКО», «Варюшки Андрюшки», фітнес-клубу «Імпульс», «Котрек», «Фото+», «Студія Краси INNA BILA», «60 minutes квеструм», «Коваль Полісся», «Житомирські ласощі», «Uzor. Group».
Гарний настрій і позитивну атмосферу створював ведучий Олексій Кузьменко, а під музику від Олега Толстова винуватці вечора – призери отримали традиційний символ «Народного бренду» – статуетку Ніки, а також дипломи переможців конкурсу.
«Сьогодні ми – треті в категорії «Забудовник». Нам дуже приємно, що в Житомирі відбуваються такі події. Саме на таких подіях ти бачиш, як представлений на ринку, знають про тебе чи ні, що про тебе пишуть, що про тебе кажуть, відгуки. І для нас це дуже важливо, оскільки це – дуже гарний зворотній зв’язок з нашими клієнтами і взагалі з житомирянами. Раді брати участь у такому заході, раді бути сьогодні тут – виступати партнерами. Ми підготували свою новорічну фотозону, щоб був у всіх гарний настрій, і нагадали, що свята вже зовсім скоро», – розповіла регіональний керівник житлового комплексу «Преміум Парк» у місті Житомирі Лілія Пелихата.
У перервах між нагородженням переможців за допомогою лототрону визначали щасливчиків, які стали власниками цінних призів від партнерів і переможців конкурсу. Святкову атмосферу своїми виступами створювали співачка Ірина Пустохіна, хореографічний театр «ЕнергіЯ», школа східних танців «Amberly». Фотопідтримку вечора забезпечив Олександр Титарчук.
«Дякуємо усім, хто підтримав нас своїми голосами. Ми працюватимемо і розвиватимемося і надалі, щоб виправдати вашу високу довіру. Газеті «20 хвилин» величезна подяка за такий конкурс. Щиро віримо, що наше партнерство буде довгим і успішним», – поділилася мегапартнер заходу і переможець у номінації «Магазин садової техніки», директор мережі магазинів «Добрий Господар» Тетяна Дубовик.
Церемонія нагородження завершилася урочистим розрізанням святкового двоярусного торту від Андрушівського хлібозаводу та торгової марки «Ясна Поляна», які займаються виготовленням тортів на будь-який смак. Потім усі бажаючі могли потанцювати на запальній дискотеці.
Більше фото з заходу можна побачити за посиланням https://fex.net/373450601391 світлини будуть доступні для збереження протягом 6 днів.
Ольга Сідлецька
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер