У Радомишльській ОТГ працюють над створенням бренду

У Радомишльській ОТГ працюють над створенням бренду

Замок «Радомисль», радомишльське пиво та Олександр Зінченко, футболіст англійського Манчестер Сіті, який народився у Радомишлі, – саме за цими трьома брендами пізнають містечко Радомишль на Житомирщині.

 

Але громада є багатогранною та різноманітною і має десятки та сотні цікавих, унікальних та креативних людей, туристичних місць та історичних фактів.

20 серпня у Радомишльській публічній бібліотеці-медіатеці відбувся семінар «Брендування ОТГ: як громаді заявити про себе», на якому фахівці міської ради, історики, краєзнавці, народні майстри, а також організатори місцевих фестивалів та молодь працювали над пошуком унікальних особливостей громади, які можуть лягти в основу нового бренду громади. Також участь у семінарі взяли Георгій Федорук, радник з регіонального розвитку, та Дмитро Клименко, радник з комунікації Житомирського Центру розвитку місцевого самоврядування Програми «U-LEAD з Європою».

Відео дня

«Радомишльська громада має потужний туристичний та культурний потенціал, і створення бренду та його популяризація дозволить туризму та культурі стати економічними позиціями. Ми зможемо залучати додаткові ресурси на розвиток територій, адже це приноситиме конкретні результати», - вважає Віктор Міхненко, секретар Радомишльської міської ради.

У минулому році громада спільно із Житомирським Центром розробила стратегію розвитку до 2027 року, в якій визначила розвиток туризму та брендування територій одним із завдань. Перехід від стратегування до планування технічних завдань є надважливим пунктом впровадження стратегії громади.

На семінарі було презентовано теоретичні аспекти процесу створення бренду, також, місцеві фахівці та майстри розповіли про реалізовані проекти та фестивалі, які можуть стати основою для формування бренду.

«М’які складові розвитку громад важливі для активізації суспільства та залучення громадян до процесу прийняття рішень. Крім того, реалізація таких проектів, як брендинг територій, створює можливості для залучення інвестицій та розвитку системи монетизації туризму, що вже є твердою складовою розвитку територій», - наголошує Георгій Федорук, радник з регіонального розвитку Житомирського Центру.

У другій частині семінару учасники перейшли до практичної роботи та протягом двох годин напрацьовували матеріал для формування технічного завдання дизайнерам. Історики запропонували використати для формування унікальної айдентики історичні переваги громади: приналежність до древлянської культури, древні традиції пивоваріння, виробництва паперу, адже унікальна папірня діяла саме на території Радомишля, на території громади є стоянка древніх людей.

Також громада має низку цікавих архітектурних пам’яток, як-от водонапірна вежа, млин та будівлі церков.

«Радомишль завжди був у центрі подій та відчував впливи різних культур, релігій та політичних систем різних держав та подій. На цьому і потрібно акцентувати увагу у процесі створення унікальної ідентифікації громади», - вважає Володимир Молодико, редактор газети «Зоря Полісся».

За словами Людмили Карпусь, засновниці фестивалю «Радомлин», громада сьогодні має цікаві подієві туристичні принади, які вже притягують тисячі туристів. Фестиваль млинців, який відбувається у селі Мала Рача, засвідчив потрібність серед місцевих мешканців та туристів такого дійства.

«П’ять тисяч людей ми змогли залучити цього року на фестиваль млинців. Це дуже гарний показник, і це дозволяє нам вже сьогодні говорити про успіх брендингу, який зробить нашу громаду впізнаваною та цікавою не лише для місцевого туриста», - ділиться Людмила Карпусь. Засновниця фестивалю «Радомлин».

Оксана Лисак, фахівець з зв’язків з громадськістю Радомишльської міської ради, та Дмитро Клименко, радник з комунікації Житомирського Центру, представили учасникам історію герба громади та необхідні алгоритми дій для створення нового брендбуку громади.

На завершення роботи учасники домовились зустрітись у вересні та сформувати технічне завдання для візуалізації брендування.

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Житомира за сьогодні
17:45 Как стулья на работе влияют на спину: важность правильной поддержки (Новини компаній) 17:00 З початку року патрульні зафіксували 8857 порушень водіями швидкісного режиму 16:40 В Україні почастішали випадки укусів кліщів: як вберегтися 16:20 У Житомирі бухгалтерка лікарні нараховувала собі більшу зарплату за рахунок інших працівників Від читача 13:56 На платформі Мегого вийшов короткометражний фільм Віталія Кікотя «Сумні портрети». 16:00 Увага! В Україні очікуються сильні пориви вітру! 15:39 У Радомишлі затримали грабіжника, який вирвав з рук 80-річної бабусі сумку 15:20 На Житомирщині зменшилася кількість виявлених онкохворих з початковими стадіями захворювання 15:00 Як отримати державну допомогу при народженні дитини? ІНФОГРАФІКА 14:40 У Житомирі вночі та вранці 20 квітня сильні заморозки у повітрі! 14:21 Лікарня, що повірила у реформу, матиме ще й наглядову раду 14:00 Військовим передали чергову партію допомоги від Житомира 13:00 Житомир в Instagram: весняний вайб play_circle_filled 12:39 Понад 600 страв: В Україні презентували новий збірник рецептур для шкільних їдалень 12:20 Упродовж доби рятувальники Житомирщини двічі прибирали аварійні дерева 12:00 Чуднівська окружна прокуратура попередила незаконну оренду ставу площею понад 60 га 11:41 У Центру захисту тварин з’явилися нові друзі-волонтери 11:21 У Житомирській обласній універсальній науковій бібліотеці імені Олега Ольжича створено безбар’єрний простір 11:00 Поліцейські у Житомирі вилучили у перехожого великий пакунок з наркотиками photo_camera 10:40 Сьогодні тимчасово призупинено рух трамвая
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Житомирі Ваші відгуки про послуги у Житомирі
keyboard_arrow_up