Рішення про створення Електронного реєстру листків непрацездатності 28 листопада ухвалив Уряд.
До 1 лютого має бути сформовано положення про цей реєстр. Планується, що вже у 2019 році електронні “лікарняні” повністю замінять паперові.
Пацієнт буде так само отримувати лікарняний у лікаря. Оформлення і продовження листків тимчасової непрацездатності має стати зручним для лікаря і пацієнта. Правила контролю мають бути осучаснені, а сам бланк - стати електронним.
Лікар більше не витрачатиме час на зайву паперову роботу, а зможе зосередитись на питаннях здоров’я пацієнтів. А хворі не мають бігати по кабінетах і збирати печатки на “лікарняному”.
У МОЗ України створено робочу групу
, яка має погодити деталі роботи системи. До групи зокрема увійшли представники МОЗ України, Міністерства соціальної політики, Фонду соціального страхування, Пенсійного фонду, НСЗУ, ДП “Електронне здоров’я”, представники Федерацій профсоюзів і роботодавців, представники урядово-громадської ініціативи “Разом проти корупції”.
Електронний реєстр листків непрацездатності діятиме на базі Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Щороку в Україні видається до 5,5 млн лікарняних.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер