Традиційно, неподалік бібліотеки імені Ольжича у четвер, 3 вересня, на свіжому повітрі відбулося чергове засідання клубу «Експерти Житомирщини».
Виборчий процес у розпалі, саме тому питання політичного спрямування мають таку актуальність та важливість.
Співорганізатор клубу «Експерти Житомирщини» Володимир Піньковский розпочав захід з формування основних питань засідання.
«Ми заслухаємо експертів з різних галузей, котрі виступатимуть щодо тих чи інших політичних питань. Також обговоримо графік виборчого процесу на Житомирщині, складнощі, які наразі виникають. А також поговоримо про формування округів, бо наразі округи визначаються за новою системою. Доцільно обговорити також і політичну рекламу», - наголосив експерт.
Головна задача експертного клубу – спостереження за виборчим процесом, а також підготовка кандидатів на місця голів ОТГ, селищних, міських та обласної рад.
Уже зараз ми можемо спостерігати політичну рекламу. Майже кожен другий банер – це реклама тієї чи іншої політичної сили або окремого кандидата.
Про сприйняття політичної реклами та про інструменти, котрі формують впізнаваність окремих політичних сил, розповів експерт клубу, доктор філософських наук, ісламознавець, викладач Житомирського університету ім. Івана Франка Вадим Слюсар:
«Коли ми бачимо білборд – то тут важлива роль кольорів, які використовуються під час тієї чи іншої політичної реклами. Колір впливає на свідомість і сприйняття. Якщо людині не подобається та чи інша політична сила, яка, умовно, використовує в своїй рекламі фіолетові кольори, то якщо інший політичний діяч чи партія використає фіолетовий – людина підсвідомо сприйматиме таку рекламу, як рекламу політичної сили, яка не подобається».
За словами експерта, важливу роль також грає маркування, лозунги, ключові слова, котрі коротко описують цілі та мету діяльності партії.
По завершенню засідання експерти визначити ключові питання для наступних зустрічей, до яких запрошують доєднатися бажаючих з активною громадською та політичною позицією.
№ 19 від 2 липня 2025
Читати номер