У Житомирі розпочали активно реалізовувати проект Бюджету участі щодо встановлювати на зупинках таблиц із графіком руху громадського транспорту. Наразі обладнано більше 160 зупинок боксами з точними розкладами руху електротранспорту.
Чиновники кажуть, що тепер не обов’язково заздалегідь чекати на тролейбус на зупинці, бо можна знати розклад і прийти за дві хвилини до його відправлення.
«Прибувають останні партії конструкцій для розміщення похвилинних розкладів руху громадського транспорту. Окрім центру, точні розклади на зупинках вже отримали мешканці Польової, Крошні, вулиці Чуднівської. Незабаром завершиться процес монтажу і в решті мікрорайонів міста», – розповів заступник міського голови Дмитро Ткачук.
Журналісти «20 хвилин» запитали у мешканців міста, як вони оцінюють роботу такого сервісу. Житомиряни кажуть, що впровадження такої ідеї підтримують, втім відповідністю прибуття електротранспорту згідно із розкладом не задоволені.
«Ідея хороша, завдяки розкладу не потрібно стояти на зупинках по 20-30 хвилин та чекати.Але якби тролейбус приїздив відповідно до часу на розкладі, це було б чудово. Поки що такого я не бачу», – розповіла мешканка мікрорайону Богунії Аліна.
На сторінці у соцмережі Дмитра Ткачука люди також почали активно коментувати пост про впровадження проекту встановлення на зупинках таблиць із графіком руху електротранспорту.
«Поки немає швейцарської точності і є випадки до 2-3 хвилин затримки, але для України це, можливо, і в межах норми. Як затримка буде 5 або більше хвилин - то це вже щось ненормально», – пише Артем Одінцов. У відповідь на це він отримав коментар. «На кожному розкладі промарковано, що затримка в 2 хвилини є допустимим технічним відхиленням. Поки що з нашими дорогами важко забезпечити швейцарську точність», – написав користувач фейсбуку «Транспорт Житомира».
Нагадаємо, з 1 жовтня проїзд у громадському електротранспорті становить 3 гривні, проте ощадливі житомиряни можуть економити з новими пакетами послуг.
Алла Гетьман
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер