Нині мобільні оператори активно переглядають тарифи. Відтепер насолоджуватись мобільним зв’язком стане значно дорожче, та чи вплине це на якість обслуговування, дізнавались журналісти газети «20 хвилин».
З початку нового року майже всі оператори мобільного зв’язку, що працюють в Україні, переглядають тарифні плани в бік їх чималого здорожчання. Житомиряни скаржаться, оскільки через зміну тарифних планів їм доводиться платити більше. Більше того, частина споживачів не в змозі використовувати цілий пакет послуг, їх це навіть не цікавить.
«Телефон мені потрібен лише для того аби телефонувати своїм дітям, в інших цілях я його й не використовую. Мені як пенсіонерці потрібен дешевий тариф. Зараз мій оператор просить за абонплату більше і хоче автоматично змінити тарифний план, а мене влаштовує старий…», – жаліється житомирянка Олена Сергіївна.
Приміром з 1 лютого дію деяких застарілих тарифних планів в «Київстар» буде припинено. У компанії пояснюють, що «Київстар» робить все можливе для надання абонентам простих і зрозумілих тарифних пропозицій з оптимальним обсягом послуг. Для цього їй необхідно переглядати старі, неактуальні тарифні плани. Клієнти таких тарифів будуть переведені на іcнуючі, актуальні комерційні пропозиції, де в рахунок абонплати надаються збільшені обсяги голосових послуг, більше мегабайтів, SMS та інші сервіси. Окрім того, оператори «Київстару» телефонували клієнтам і заздалегідь попереджали про здорожчання послуг.
Щодо інших операторів, то деякі також переглядають свої тарифи. Серед них і компанія «lifecell». Нещодавно вони також змінили декілька популярних тарифних планів. Проте не всі абоненти задоволені новими пропозиціями.
«Через поганий зв’язок та постійну зміну тарифних планів я відмовився від «lifecell». Раніше був задоволений своїм оператором, а зараз вимушений шукати іншого, бо цьому більше не довіряю», – розповів житомирянин Василь.
У прес-службі оператора запевняють, що нині компанія не планує підвищувати тарифи на послуги мобільного зв’язку своєї мережі.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер