На засіданні виконавчого комітету 21 лютого начальник центру надання адміністративних послуг Сюзанна Галецька прозвітувала про роботу центру за період 2017 року,- інформує сайт Житомирської міськради.
«Упродовж 2017 року до адміністраторів житомирського ЦНАПу надійшло близько 23 тисячі звернень щодо отримання адміністративних послуг, видано більше 19 тисяч оформлених результатів та зареєстрованих декларацій та 1850 відмов у наданні адміністративних послуг та реєстрації декларацій», - розповіла Сюзанна Галецька.
Керівник центру надання адміністративних послуг також відзначила, що найбільше звернень стосувались отримання адміністративних послуг, віднесених до компетенції департаменту містобудування та земельних відносин міської ради та управління Державної архітектурно – будівельної інспекції в Житомирській області.
На даний час у ЦНАПі міської ради можливо отримати 146 адміністративних послуг, які надаються через адміністраторів центру та через уповноважених представників, залучених до роботи в центрі, а саме: послуги, віднесені до компетенції Департаменту реєстрації міської ради (відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно).
Довідково:
Центр надання адміністративних послуг Житомирської міської ради утворено рішенням міської ради 30 травня 2013 року.
Основними завданнями центру є: створення максимально комфортних та сприятливих умов підприємцям та впровадження зручного графіку прийому мешканців міста, скорочення і спрощення процедур отримання необхідних документів, унеможливлення будь-яких корупційних дій з боку посадових осіб, відповідальних за підготовку документів дозвільного характеру та результатів надання адміністративних послуг.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер