Щоб допомогти підприємцям впоратися у кризовий період, в Україні запущено спеціальні чати, у яких представники бізнесу можуть отримати відповіді на питання, що їх хвилюють.
Як інформують у Міністерстві цифрової трансформації України, такі чати працюють у Телеграмі https://t.me/diaGovernment_bot та Viber viber://pa?chatURI=dia_bot.
«Через карантин багато бізнесів переживають скрутні часи. Форс-мажорні обставини змінюють кардинально умови ведення бізнесу. У підприємців накопичується величезна кількість критично важливих запитань. Щоб допомогти їм вижити в кризу, працює чат підтримки підприємців. Ми спільно з Урядовим контактним центром оперативно консультуємо та надаємо відповіді на ті питання, які хвилюють бізнес сьогодні», — підкреслив Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Чат працює цілодобово, а тривалість обробки запиту — до 15 хвилин. Вирішення складних питань може займати більше часу.
Перш ніж безпосередньо звертатись із запитаннями до чату підтримки, Мінцифри рекомендує ознайомитися із відповідями на найбільш поширені запитання. Зокрема, як бізнесу регулювати трудові відносини з працівниками та підтримка платників податку під час карантину (https://bit.ly/3dlztrT).
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 19 від 2 липня 2025
Читати номер