Місто онлайн: які електронні послуги доступні житомирянам

Місто онлайн: які електронні послуги доступні житомирянам

Набридає стояти в чергах до безкінечних віконець у держустановах чи інших адміністративних структурах? Підбірка онлайн-послуг саме для вас!

Ось що можна зробити онлайн вже сьогодні:

Записатися до лікаря

Позбавитися звичних незручностей, пов’язаних з візитом до лікаря, житомиряни можуть завдяки впровадженню нового сервісу. Записатися самому або записати свою дитину до потрібного спеціаліста тепер можна онлайн або через термінал. Це можна зробити за допомогою сервісу «Поліклініка без черг». Новий проект має усунути черги, спростити діагностику та лікування.

Замовити довідку про несудимість

Її часто вимагають під час прийому на роботу, подачі паперів у різноманітні інстанції, а отримання може тривати тижнями. Можна дещо скоротити час очікування.

Для цього потрібно зайти на сайт hsc.gov.ua чи mvs.gov.ua. Реєструємося через електронний цифровий підпис або Bank ID, заповнюємо електронну форму, вказавши найближчий до вас сервіс, чекаємо повідомлення про те, що документ готовий.

Забираємо довідку в обраному сервісному центрі, показавши документ, що посвідчує особу. До слова, вибір центру не залежить від місця реєстрації, тож сміливо вибирайте найзручніший.

Зареєструвати земельну ділянку

Таку можливість дає сайт Держгеокадастру. Увійти до системи можна за допомогою цифрового підпису або Bank ID, а також звичних електронної пошти та паролю. Обираємо у рубриці “Сервіси” комірку “Заява на реєстрацію земельної ділянки”. Після цього заповнюєте всі необхідні поля, генеруєте пароль та проходите остаточну реєстрацію.

Система познайомить вас зі своїми можливостями, серед яких нормативно-грошова оцінка, інформація про права, статистика, пошук, звітність та навіть загадкова рубрика Вlockchain (можна перевірити витяг, завантаживши файл у систему). Для реєстрації ділянки (ЗД) потрібно мати електронний цифровий підпис.

Оформити допомогу при народженні дитини

Електронна послуга доступна на порталі Мінсоцполітики: e-services.msp.gov.ua. Для заповнення відкривається електронна форма. Зазначаються відомості про дитину, матір, батька, місце реєстрації та фактичного проживання, якщо вони відрізняються.

Також потрібно обрати спосіб, у який зручно отримувати виплати: відкриття особового рахунку у банку або через відділення «Укрпошти». У процесі заповнення відбувається автоматична перевірка, користувачам сервіс також пропонує підказки, щоб полегшити роботу.

Поскаржитись на порушення в громадському транспорті

Для цього потрібно завантажити безкоштовний мобільний додаток «Всеукраїнська книга скарг «Каратєль», зареєструватися та зайти у розділ «Житомиртранспорт». Це безкоштовний мобільний додаток, який суттєво спрощує та пришвидшує надсилання громадянами скарг до органів влади. Додаток дозволяє у кілька кліків поскаржитися на майже всі правопорушення, пов’язані з транспортним вузлом міста.

Заходимо у розділ «Транспорт Житомира», обираємо проблему, яка сталася, зазначаємо номер маршруту, номер транспортного засобу або бортовий номер, додаємо фото або відео і відправляємо. Автоматично фіксується дата та час, коли це відбулося, GPS-координати, і вся ця інформація приходить вже безпосередньо у відповідне комунальне підприємство.

Зареєструвати бізнес

Це можна зробити з дому чи навіть перебуваючи за кордоном. Щоб зареєструвати компанію незалежно від місця перебування, потрібно зайти на сайт Онлайн-будинок юстиції та зареєструватися там, використовуючи електронну пошту. Але щоб відправити заповнену заяву на реєстрацію або припинення ФОП на розгляд державному реєстратору, необхідно мати електронний цифровий підпис.

Попри застереження, що система працює в тестовому режимі, зареєструвати підприємство вдасться по-справжньому. Серед варіантів - юридичні та фізичні особи, також можна запросити відомості про них та припинити діяльність чи змінити її (якщо йдеться про ФОП).

Заповнювати форму реєстрації ФОП можна одразу після створення облікового запису на порталі. Заповнювати профіль користувача в кабінеті для реєстрації ФОП необов’язково. Система дає підказки, як заповнювати поля. При онлайн-реєстрації ФОП можна одразу заповнити та подати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування.

Після внесення даних у всі електронні форми система згенерує реєстраційну картку та заяву, до якої варто додати цифровий підпис.

Розгляд заяви триватиме до доби, крім вихідних та святкових днів. Результати потрібно відслідковувати в  «Особистому кабінеті». Якщо підтвердження прийшло, можете шукати себе в рєєстрі ЄДР та завантажувати виписку для подальших дій.

На сьогодні частина електронних сервісів працює в тестових режимах. Немає можливості користуватися їх перевагами в кожній точці країни, оскільки не всі населені пункти додані в базу. Але поступово перелік послуг та їх географія розширюються, а інструменти вдосконалюються, тож справа лише за часом.

Аліна Бойко

0
0
0
0
Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up