Одягнути житомирських водіїв тролейбусів планують у футболки «поло», жилетку і кашкет.
На футболці присутні світловідбивні стрічки, які зменшують небезпеку ДТП, інформуючи учасників дорожнього рух, в темну пору доби про водія тролейбуса, на проїжджій частині. Жилетка має двокольорову гаму — чорний та зелений. Чорний практичний колір у використанні. Зелений — символ “екології”. Жилетка наповнена синтетичний утеплювачем з високим рівнем теплозбереження. Чотири фронтальних кармана робить жилетку фунціональною. Поло та жилетка мають плечеві липучки для кріплень погонів із зазначенням рангу або класу водія. Кашкет має округлу форму та виконаний з тканини “Саржа”. Чорний колір доповнений зеленим шнурком.
«Ми створили форму для водіїв, яка стане ще однією візитівкою міста Житомир. Формений одяг — це ознака поваги до споживача. Це елемент сервісу. Що є новою формою? Це футболка “поло”, жилетка, фуражка. Поло має універсальний крій “реглан”. Даний крій покращує форму посадки та полегшує підбір розміру. Кольорова гама сірий та зелений. Сірий колір є практичний та має хороші світло відбивні властивості в сонячну погоду. Зелений колір несе в собі символ “екології”. Символ екологічного міста. Присутній карман для зберігання посвідчення водія або кріплення бейжа. Використана тканина “лакоста”. Даний вид тканини має хорошу теплопровідність та зносостійкість. Комфортна у використанні», - розповів заступник міського голови Дмитро Ткачук.
Також у коментарі журналістам «20 хвилин» Дмитро Ткачук розповів, що наразі це лише проект, втілювати його в життя планують в наступному році.
«Кошти на реалізацію даного проекту будемо закладати у бюджеті наступного року. Зараз комунальні підприємства підготують інформацію про кількість комплектів, їх розміри тощо. І тоді вже будуть готувати комерційні пропозиції по вартості згідно цих комплектів», - зазначив Дмитро Ткачук.
Даний проект є продуктом спільної діяльності швейної фабрики «Kasyan», швейного ательє «OstWon» та капелюшної майстерні «Шапельє».
Алла Гетьман
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер