Ми вже повідомляли про велику кількість помилок, які роблять викладачі з екранів телевізорів.
Але, незважаючи на обурення батьків, Міністерство освіти продовжує демонструвати свою некомпетентність з елементарних питань.
В соціальних мережах в Інтернеті зараз шоковані батьки продовжують викладати фрагменти, де вчителі, нібито Міністерства освіти, роблять елементарні помилки.
Коментарі під відео в Фейсбуці вражають:
«Це просто треш! Дорахувалися та навчилися. Рахуйте самі!»
«Під час онлайн-уроку білих ведмедів поселили в Антарктиду, де вони не вижили б! На уроці української мови для 5 класу дітям показали лист від Ведмедика з півострова, розташованого в Антарктиді. Ось тільки білі ведмеді живуть на Північному полюсі і не можуть вижити в антарктичних умовах».
«Сьогодні це не перша помилка під час телеуроків. Під час історії переплутали дві війни. Під час Всесвітньої історії для 8 класу вчителька назвала Лівонську війну, розповідаючи про неї, Ліванської, яка сталася в іншому регіоні через 4 століття. До цього помилки були під час уроків математики та історії для 5 класу».
«Тут чергова помилка вчителя. На цей раз географія - переплутали Атлантичний і Індійський океани. Насправді до вчителів, які викладають в онлайн-школі, претензій немає. Перший раз на таку величезну аудиторію. З усіх боків камери. Дике хвилювання ще й не такі помилки провокує. Але, блін, це ж не прямий ефір. Хтось ж повинен це все «отсматрівать-отслушівать». Наприклад, якщо журналіст не проконтролював монтаж сюжету і там був якийсь фейк, він отримує від редакторів таку порцію пігулкою, що ще мінімум місяць дуже уважно все буде оглядати. А тут вже вкотре помилки. І або всім пофіг. Або тих, хто повинен проконтролювати якість уроків, все влаштовує».
«Пишеться Перший - вимовляється Другий. На цей раз в онлайн-школі помиляємося в історії. Переплутали номери царів - і вийшов Микола Шредінгера».
«Тепер президент США Гаррі Трумен став Турменею. Це урок історії для одинадцятикласників. На слайді під час уроку також є помилка».
Так сайт «Страна.ua» зазначає, що Любомира Мандзій, в.о. міністра освіти, розписала основні елементи якісної шкільної освіти, можливості для якої нібито відкрив новий закон про повну загальну середню освіту. На її думку, головне – «детоцентризм». Відколи це слово стало позначати щось хороше - незрозуміло. Деякі автори ще за рік до коронавіруса назвали детоцентризм «епідемією».
Ні про яку якість освіти не йдеться. Куди важливіше - що в сучасній школі не повинно бути дискримінації і булінг.у А вчителі, яким потрібна була пенсія, зобов'язані перевестися на строковий трудовий договір - мабуть, щоб потім шантажувати їх можливим непродовженням. Замість науково-методичних кабінетів – «центри особистого професійного розвитку педагогів». І, звичайно ж, насаджується «нетерпимість до корупції».
Те ж саме ЗМІ обурено наводить приклад із історії:
«Ні в якому разі не слід давати місцевому населенню вищу освіту. Якщо ми зробимо цю помилку, ми самі породимо в майбутньому опір проти нас. Тому, на думку фюрера, цілком достатньо навчати місцеве населення, в тому числі так званих українців, тільки читання та письма», - План «Ост». Лист М. Бормана Розенбергу щодо політики на окупованих територіях від 23.07.1942 р.
Все це - а особливо підхід до літніх, нехай навіть і досвідчених вчителів - виглядає особливо спірно в контексті систематичних помилок педагогів з телевізійних уроків. Нібито завдання середньої школи – не професіоналів виховувати, а антикорупційних активістів. Хоча при проблемах з математикою у них виникнуть складності в тому, щоб рахувати чужі гроші.
№ 19 від 2 липня 2025
Читати номер