Якщо споживач не може своєчасно оплатити «комуналку» під час дії обмежувальних заходів, на нього не можна накладати штрафи чи зупиняти надання ЖКП. Про це повідомляють у Держенергонагляді.
«На період дії карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби, та протягом 30 днів з дня його відміни, забороняється нарахувати та стягувати неустойки (штрафи або пеню) за несвоєчасне здійснення платежів за житлово-комунальні послуги та припиняти/зупиняти надання житлово-комунальних послуг громадянам України у разі їх несплати або оплати не в повному обсязі», – інформують в інспекції.
Законом № 530-IX заборонено припиняти/зупиняти надання послуг з розподілу та постачання електричної енергії індивідуальним побутовим споживачам протягом періоду дії карантину або обмежувальних заходів.
Припиняти надання житлово-комунальних послуг у період карантину можна лише у випадку планових ремонтних робіт.
«Водночас оператори систем розподілу (далі – ОСР) тимчасово можуть припиняти електроживлення електроустановок споживача задля проведення планових робіт, пов'язаних з ремонтом устаткування та/або підключенням електроустановок нових споживачів. Крім того, електропостачання може бути припинено у разі виникнення аварійних ситуацій в електроустановках ОСР. У таких випадках ОСР має оприлюднювати інформацію щодо планових та/або аварійних перерв в електропостачанні на своєму офіційному вебсайті у порядку, визначеному главою 9.4 розділу IX Правил роздрібного ринку електричної енергії», – наголошують в Державній інспекції енергетичного нагляду України.
Хочете отримувати новини першими – приєднуйтеся до нас у соцмережах
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер