Тобто громадям, що вже оформили субсидію у минулих роках, не потрібно повторно подавати документи, за виключенням тих, хто використовує тверде паливо.
Про це йдеться у повідомлені Житомирської облдержадміністрації.
Повторно подавати документи для оформлення субсидії на житлово-комунальні послуги не потрібно – вона призначається автоматично. Щороку подаються лише документи на тверде паливо.
На цьому наголошують у департаменті праці та соціального захисту населення облдержадміністрації.
Громадянам, яким один раз вже призначено субсидію на житлово-комунальні послуги, далі призначається соцзахистом автоматично. Окрім випадків, коли відбуваються зміни у складі сім’ї, надавачах послуг або здійснено покупку на суму, яка перевищує 50 тис. грн.
Щороку подаються документи лише на оформлення субсидії на тверде паливо.
Для отримання житлової субсидії достатньо подати до органів соціального захисту населення заяву та декларацію про доходи.
В окремих випадках, наприклад, у приватному секторі, потрібно подати ще довідку про склад сім’ї.
На сьогодні вже 217,2 тис. домогосподарств області отримують державну допомогу на оплату житлово-комунальних послуг, що складає 46%.
Субсидія розраховується, виходячи з доходу зареєстрованих у будинку (квартирі) осіб і оформлюється на будь-кого з членів сім’ї. Наявність заборгованості з оплати за житлово-комунальні послуги не впливає на визначення права на призначення субсидії.
В департаменті також постійно діє "гаряча лінія" з питань житлових субсидій – (0412) 24-14-08.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер