Підприємці мають сплатити до 20 липня ЄСВ за другий квартал

Підприємці мають сплатити до 20 липня ЄСВ за другий квартал

Нагадує ДПС.

Звертаємо увагу, що Законами України від 17.03.2020 №533-ІХ « Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню короновірусної хвороби (COVID-19)  (далі – ЗУ № 533) та від 13.05.2020 №591-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо додаткової підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення короновірусної хвороби (COVID-19)» (далі – ЗУ № 591) було звільнено від сплати ЄСВ «за себе» фізичних осіб підприємців, незалежно від системи оподаткування, фізичних осіб які провадять незалежну професійну діяльність та членів фермерських господарств за березень, квітень, травень. 

При цьому, такі платники єдиного внеску на власний розсуд вирішують питання щодо застосування передбаченого звільнення від єдиного внеску. 

Вони можуть прийняти рішення про нарахування, обчислення та сплату єдиного внеску за вказані періоди в розмірах та порядку, визначених Законом про ЄСВ. У такому разі інформація про сплачені суми зазначається у звітності про нарахування єдиного внеску за звітний період, визначений для таких осіб цим Законом. 

Якщо платник вже здійснив оплату внесків за березень та квітень 2020 року, до набрання чинності Законом № 533, такі суми зараховуватимуться податковими органами (без будь-яких заяв платників єдиного внеску) у рахунок майбутніх платежів (за умови відсутності у такого платника сум недоїмки, штрафних санкцій та/або пені по цьому внеску), відповідно до Закону про ЄСВ, крім випадків самостійного визначення таким платником бази нарахування єдиного внеску за звітний період у Звіті. 

Тобто, за ІІ квартал 2020 року мінімальна сума ЄСВ до сплати «за себе» у ФОП, незалежно від системи оподаткування і групи, буде становити 1039,06 гривень. Сплатити єдиний соціальний внесок фізичні особи - підприємці мають до 20 числа місяця, що настає за кварталом, тобто до 20 липня 2020 року. 

 

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram, YouTube та Google

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Житомира за сьогодні
17:48 На Коростенщині чоловік отримав опіки рук, намагаючись самотужки загасити палаючу оселю 14:10 Естонські волонтери передали партію з 13 автомобілів для українських захисників 13:03 Пухнастики шукають господарів: оголошення у Житомирі станом на 10 жовтня 2026 року 11:48 Лістеріоз: що треба знати та як уберегтися від інфекції Від читача 12:35 Шахраї телефонують від імені поліції та вимагають гроші за «звільнення» від кримінальної відповідальності 11:20 У Житомирському районі 8 жовтня сталися три ДТП з мотоциклістами 10:47 Платники Житомирщини від початку року спрямували понад 3,6 млрд гривень ПДВ до держбюджету 09:22 На 6 років засуджено жителя Житомирщини, який залучав кримінальних авторитетів для повернення неіснуючого боргу 09:00 10 жовтня: яке сьогодні свято, прикмети і заборони, прогноз погоди у Житомирі 08:38 Безпілотники атакували залізничну інфраструктуру Коростенської громади - постраждала одна людина
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Житомирі Ваші відгуки про послуги у Житомирі
keyboard_arrow_up