Дорожче тільки у столичному регіоні.
На Миколаївщині найдешевший хлібний кошик, а у столиці – найдорожчий, - повідомляє генеральний директор Української асоціації торговельних мереж Олексій Дорошенко.
За даними офіційної статистики за вересень 2018 року, найдорожчий хлібний кошик у Києві – 85,4 грн, а найдешевший у Миколаївській області – 58,1 грн. Різниця між цими регіонами становить більше 27 грн, або 47%.
До нашого хлібного кошику ввійшли по 1 кг пшеничного хліба з борошна вищого ґатунку, 1 кг пшеничного хліба з борошна першого ґатунку, 1 кг житнього хліба та 0,5 кг батону. Саме ці види хлібу підлягають державному моніторингу цін.
П’ятірка найдорожчих регіонів виглядає так: Київ – 85,4 грн, Київська область – 70,7 грн, Житомирська – 67,7 грн, Черкаська 67,1 грн, та Закарпатська область – 65,6 грн.
ТОП - 5 найдешевших регіонів: Миколаївська область – 58,1 грн, Одеська область – 58,6 грн, Луганська область – 58,7 грн, Дніпропетровська – 58,9 грн і Харківська області – 59,3 грн.
А між ТОП-5 опинились: Волинська область – 65 грн, Херсонська – 64,9 грн, Донецька – 64,6 грн, Івано-Франківська, Львівська і Хмельницька – по 64,4 грн, Чернівецька – 63,5 грн, Запорізька – 63 грн, Кіровоградська – 62,8 грн, Чернігівська – 61,9 грн, Полтавська та Сумська – по 61,4 грн, Рівненська – 61,2 грн, Вінницька – 60,5 грн, Тернопільська область – 59,9 грн.
Нагадаємо, що за даними офіційної статистики хлібний кошик за рік подорожчав на 35%, або на 8,6 грн. Вартість хлібного кошику на кінець вересня 2018 року становила 33,2 грн, тоді як минулого року він коштував 24,6 грн. Соціальний білий хліб за рік зріс в ціні на 30%, а чорний хліб – на 39%.
Альтернативне дослідження Асоціації постачальників торговельних мереж показує, що за останні сім місяців поточного року хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку подорожчав на 12%, батон – на 15%, хліб пшеничний із борошна першого ґатунку – на 18%, а житній хліб – на 20%. Загалом хлібний кошик з кінця лютого по жовтень 2018 року зріс в ціні на 16%.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 19 від 2 липня 2025
Читати номер