У Житомирі люди масово скаржаться на обленерго, яке нарахувало в платіжках значно вищі суми для оплати, аніж показано на лічильнику.
У мережі Фейсбук один за одним житомиряни публікують фото своїх лічильників та квитанцій, де сума до оплати більша на 200-500 гривень, ніж зазвичай. Самі ж вони зазначають, що складається таке враження, що допоки кожен не почне викладати фото своєї квитанції, обдурювати в «Житомиробленерго» не припинять.
«400 кВт за місяць нарахували. Показники зовсім не сходяться», – пише Леся Хилинська.
«Я не жила у своїй квартирі 5 місяців. Електрикою не користувалася. Але за квітень мені прийшов рахунок на 57 гривень. Платити не буду», – скаржиться місцева жителька Лариса Вермінська.
«Читаю вже 3 дні про ці платіжки і думаю, як так, а сьогодні свою отримала +180, я в шоці…», – додає Олена Вознюк.
«У нас платіжка замість 300 грн прийшла 900 грн, бо їм там важко подивитися, що за минулий місяць вже сплачено», – обурюється Ірина Семенюк.
«У мене за червень (ми не вдома) прийшло 600 кВт. Вони там що, подуріли?» – пише Віта Никифорова.
І це лише маленький відсоток скарг. Деякі пишуть про те, що стикалися з такими сумами і раніше, зверталися в РЕС, проте нічого не змінилося. Показники переважна більшість вносить вчасно, проте це не змінює того факту, що містяни отримують квитанції з цифрами значно більшими, аніж є насправді.
Телефонуємо в «Житомиробленерго». Додзвонитися – неможливо. 15 хвилин на телефоні, і нас спрямовують з кол-центру до відділу, котрий займається розрахунками. Проте там нас чекає тиша. Слухавку навіть не збираються підіймати, і ми дуже сумніваємося, що це через високу зайнятість.
Шукаємо далі… Номер Житомирського РЕС. Телефонуємо і… бінго! Нас спрямовують до відділу, що займається розрахунками для побутових споживачів. Там нам пояснюють, що квитанції, де показники відрізняються від показників на лічильнику, отримують ті, хто не передавали показники станом на 1 число:
«Це в основному споживачі, які не передавали показники на кінець місяця. Вони могли передавати показники станом на 24-25 число, але не на 1 число. Якби були на 1 число, то розраховано було б згідно з цими показниками. Там, де у людей по 100-200 кВт додаткових нараховано, то це люди, які взагалі не передавали показники.
Якщо людина звернулася на РЕМ, ми ж одразу скорегували по тих показниках, які є в них на лічильниках. Якби вони передавали показники на 1 число, через кол-центр чи через інтернет, вони були б зафіксовані, оброблені, правильно передані ними, і там не було б жодних невідповідностей», – розповідає заступник начальника Олександр Макарчук.
Валерія Наумова
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 11 від 20 березня 2024
Читати номер
Людмила Куликовская
Нина Сиреневая
Петя Хабазня
Людмила Камерон
Тобто, споживач електричної енергії, що є побутовим, зобов'язаний щомісяця знімати фактичні показання лічильника електричної енергії та надавати їх!
Оксана reply Людмила Камерон
Оксана reply Людмила Камерон