У Житомирі 20 тролейбусів та 2 трамваї планують здати на металобрухт.
Основна причина – рухомий склад не підлягає ремонту та частково вже згнив, тому єдиний вихід в цій ситуації – використати деталі строго обладнання, як деталі донорів, а також здати залишок на металобрухт, аби отримати з цього якісь кошти на забезпечення ЖТТУ.
Про це повідомив начальник Житомирського трамвайно-тролейбусного управління Андрій Нечуйвітер.
«Справа в тому, що цей рухомий склад, його майже неможливо відремонтувати, тому що він уже згнив. Враховуючи те, що ми отримуємо нові тролейбуси , так чи інакше, рухомий склад повинен був підлягати заміні, все що ми зможемо зняти з них: запчастини – вони підуть на склад, як донори, для тих тролейбусів, які по цій модифікації у нас зараз працюють, і ще їздять, можливо ми зможемо з них якісь запчастини зняти. Все інше – буде здано на металобрухт, а кошти підуть на потреби підприємства», - коментує журналістам редакції «20 хвилин» фахівець.
Скільки отримає ТТУ за рахунок здачі металобрухту – сказати важко. Але приблизну вартість можна оцінити з огляду того, що відома вага транспорту та ціна за кілограм металу.
«Ми моніторимо ціну за метал. На сьогоднішній день вартість металу близько 5,50-6 гривень за кілограм. Визначити, скільки конкретно отримає підприємство – важко. Один тролейбус важить близько 11 тон. Але питання в тому, що ми з нього здамо. Якщо це будуть мости, двигуни, і це піде на склад – то звичайно, це основна маса ваги тролейбусу. Ще варто враховувати, що там є і кольоровий метал, а це вже зовсім інша вартість» - пояснює Андрій Нечуйвітер.
У переліку на списання: тролейбуси ЗиУ, Skoda, ЮМЗ 1984-1995 років випуску і трамваї КТ-4 – 1984 випуску.
Лера Наумова
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 8 від 9 квітня 2025
Читати номер