Декілька місяців тому я попереджав про те, що міська влада буде піднімати вартість проїзду.
Майже рік тривали суди щодо незаконно встановлених часових обмежень пільгового проїзду в маршрутках, і вже тоді, на початку 2018 року, представники міської ради «анонсували», що вартість проїзду в маршрутках буде по 7 гривень.
Майже через рік вже «транспортні» фахівці міської ради анонсують нові тарифи. Міська влада планує збільшити вартість проїзду з 1 травня у тролейбусах до 5 грн, у маршрутках – до 7 грн. Другий етап планується з 1 липня: 6 грн та 8 грн відповідно. Вартість проїзду при безготівковій оплаті або картою житомирянина буде нижчою на 2-3 грн. На мою думку, всі ці нововведення чекає та ж історія, що і попередні покращення, коли запроваджувалися валідатори, штрафи, пільговий проїзд. Для того, щоб люди менше обурювалися, разом зі збільшенням вартості проїзду лунають обіцянки про зміни та покращення, про які за декілька місяців забувають та які поступово відміняють.
Можливо, цього разу все буде по-новому, і ситуація у сфері громадських перевезень дійсно покращиться зі збільшенням тарифу, але особисто я в це мало вірю. При збільшенні вартості проїзду з 5 до 7 або 8 грн послуги, що надавалися за 3 грн та наразі надаються за 5 грн, залишаться тими ж. Ніхто не буде оновлювати транспортні засоби. Це також стосується водіїв та їхнього ставлення до пасажирів – воно залишиться незмінним. Міська рада в особі конкретних працівників управління транспорту надалі підігруватиме перевізникам. Історія зі штрафами закінчуватиметься неправильно складеними актами про порушення, відмовою перевізників їх сплачувати та програшами судів міською радою. Ситуації з перевезенням пільговиків та виконанням графіків руху у вечірній час також не зміняться. Виникає резонне запитання: для чого піднімати вартість проїзду, якщо, скоріше за все, усе залишиться без змін, і чим обґрунтовані нові тарифи? Міська рада та перевізники в унісон кажуть і будуть казати, що збільшилися витрати і ціна є економічно обґрунтованою. Знаючи, як перевізники обґрунтовують ціну, не здивуюся, що окремі з них своїми розрахунками зможуть обґрунтувати ціну і в 30 грн. Певні чиновники міської ради також ці цифри зможуть підвердити. Навіть при тому, що ціни на пальне та запчастини не змінилися.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер
Serhii Holovan
Ирина Безкоровайна reply Serhii Holovan
Татьяна Гогуненко
Татьяна Гогуненко
Сколько можна уже давить и душить и унижать людей!!!?????
Я не понимаю одного??? Карта Житомирянина.Люди мы живём все в Украине!!! Так почему нас делят на подгруппы городов???? Мы разве не одинаковые люди во всей Украине?!!!! Зачем такое делать?! Если человек приедить с другого города или села,почему разница должна быть в цене ???? Куда мы катимся???? В Советском союзе была цена одинаковой везде на проезд ,и нас не делили на города и села!!!! Так почему сейчас нас делят??? К примеру!!! Разве человек живущий в Киеве и в Житомире не одинаковы???? Что это? Как это назвать???
Tanya Gutnik