У Житомирі шукають тимчасового перевізника для 40-го маршруту

Управління транспорту та зв’язку Житомирської міської ради шукає перевізника для здійснення тимчасового перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування №40 "Клосовського - ГК "Восход".  Про це повідомляє прес-служба Житомирської міськради. 

 

 

У Житомирі шукають тимчасового перевізника для 40-го маршруту

Пошук перевізника на автобусних маршрутах загального користування проводиться відповідно Закону України «Про автомобільний транспорт», «Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008р. №1081 із змінами та доповненнями (далі-Порядок).

Метою визначення тимчасового автомобільного перевізника є реалізація основних напрямів розвитку галузі автомобільного транспорту, створення безпечних умов для перевезення пасажирів автомобільним транспортом, покращення якості пасажирських перевезень, створення конкурентного середовища, забезпечення оновлення рухомого складу, підвищення рівня безпеки перевезень пасажирів, забезпечення виконання соціально значущих перевезень.

Організатором встановлюються додаткові  умови для учасників конкурсу, а саме:

- надати не менш як один транспортний засіб пристосований для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями (з низькою підлогою та пандусом, пристосованим для перевезення осіб з обмеженою здатністю до пересування);

- до підписання договору встановити на кожний транспортний засіб, що працює на маршруті GPS обладнання (навігації) та надати доступ для забезпечення постійної (цілодобової), безперебійної передачі даних про стан руху транспортних засобів "Диспетчерському пункту", який має відповідне програмне забезпечення для прийняття та обробки даних;

- за власний рахунок здійснювати перевезення пільгових категорій пасажирів, які мають право на пільговий проїзд відповідно до вимог чинного законодавства України;

- розмістити в салоні транспортних засобів, які здійснюють обслуговування пасажирів відповідно до договору, наступну інформацію:

  • про перелік пільговиків, які мають право на безкоштовний проїзд відповідно до чинного законодавства України;
  •  про перевізника (контактний телефон, юридична адреса);
  • «гаряча лінія» управління транспорту і зв’язку міської ради;
  • про графіки руху маршруту.

- на вимогу Організатора Перевізник зобов’язується обладнати всі транспортні засоби, на маршруті (-ах), визначеному Договором, обладнанням автоматизованої системи оплати за проїзд (АСОП), відповідно до технічних умов наданих організатором, запустити АСОП, а також забезпечувати належну експлуатацію, постійну роботу встановленого обладнання, ремонт, модернізацію та заміну;

- надати доступ для забезпечення постійної, цілодобової, безперебійної передачі даних системи АСОП Організатору та/або уповноваженому ним «Диспетчерському пункту», який має відповідне програмне забезпечення для прийняття та обробки даних;

- надати в якості конкурсної пропозиції транспортні засоби не раніше 2008 року випуску;

- у разі порушення Перевізником умов Договору, до нього застосовуються фінансові санкції.

Для участі автомобільний перевізник подає на кожний об'єкт окремо заяву за формою, визначеною згідно з додатком 1 Порядку та наступні документи:

  • нотаріально завірену копію ліцензії на право надання послуг з перевезень пасажирів (може подаватися в одному примірнику, якщо перевізник-претендент бере участь у кількох конкурсах, які проводяться на одному засіданні);
  • перелік транспортних засобів, які пропонуються до використання на автобусному маршруті, із зазначенням марки, моделі, пасажиромісткості (з відміткою «з місцем водія/без місця водія»), VIN – коду транспортного засобу, державного номерного знака, року випуску транспортного засобу;
  • копії ліцензійних карток на автобуси, які пропонуються до використання на автобусному маршруті та які були придбані до 22.09.2015р. (дата набрання чинності Наказу Міністерства Інфраструктури України від 13.08.2015р. № № 310 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Міністерства Інфраструктури України»);
  • копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або тимчасових реєстраційних талонів автобусів, що пропонуються до використання на маршруті;
  • копію документа, що підтверджує проведення процедури санації (за умови проведення санації);
  • перелік транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, які пропонуються для роботи на автобусному маршруті, або письмова інформація про їх відсутність;
  • анкету відповідно до пункту 32 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування (додаток 5);
  • копія штатного розпису, податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма №1ДФ) за останні повні два квартали.

Документи пронумеровуються, прошиваються, підписуються уповноваженою особою перевізника-претендента та скріплюються печаткою з позначенням кількості сторінок цифрами і словами. Документи подаються у двох закритих конвертах (пакетах).

Конверт (пакет) з позначкою №1, який містить документи для участі.

Конверт (пакет) з позначкою №2, який містить документи з інформацією про те, на який об'єкт подає документи перевізник-претендент.

Документи, які надійшли до організатора після встановленого строку, не розглядаються.

Документи, подані несвоєчасно,  не реєструються і повертаються претенденту.

Документи на участь приймаються щоденно (крім вихідних) з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв. до «23» червня 2017 р. включно, за адресою:
м. Житомир, майдан С.П. Корольова, 4/2, управління транспорту і зв’язку Житомирської міської ради, каб. № 379.

Роз’яснення щодо оформлення документів для участі у конкурсі можна отримати щоденно з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв за адресою: м. Житомир, майдан С.П. Корольова, 4/2, управління транспорту і зв’язку Житомирської міської ради, каб. № 379.тел. 48-12-08, 47-07-09.

0
0
0
0
Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Житомира за сьогодні

17:55 Прокуратура Житомирщини проти рішення обласної ради щодо незаконного погодження спецдозволу на видобування лабрадориту 17:35 На Житомирщині голова міськради порушив антикорупційне законодавство: продав землю за 222 тис грн і не повідомив про суттєві зміни у майновому стані 17:17 Житомирська гонщиця Тетяна Ященко фінішувала в топ-20 на чемпіонат світу з велоспорту 17:02 Маленькі рятувальники вже наступають на п’яти професіоналам Від читача 15:54 Допоможіть моїй донечці побачити цей світ власними очима 16:43 Житомирянин відзначив 100-річнй ювілей 16:25 На Житомирщині судять добровольців терористичної організації "Донецька народна республіка" 16:19 Рейдерські маневри: а хто запитав у селян? 16:00 Фестиваль «Берегиня Полісся» вже вчетверте зібрав житомирян на свято 15:40 Зимові запаси: традиція чи необхідність? 15:18 В уряді розповіли, за рахунок чого можуть збільшитись місцеві бюджети 15:02 Житомир - місто туалетів: хто змінив назви на Google картах? 15:01 Дитяча недільна школа при Свято-Михайлівському соборі провела «День здоров'я - 2018». ФОТО, ВІДЕО play_circle_filled photo_camera 14:44 Сильний вітер зірвав дах з одного з новоград-волинських магазинів 14:20 Розірвати контракт з директором водоканалу та впровадити предмет «Основи християнської етики» у школах: чого хочуть житомиряни 14:00 Нинішня влада приречена 12:44 Проголосуй з 1 по 10 жовтня за проекти бюджету участі 12:20 Національний банк ввів в обіг оновлену банкноту номіналом 20 гривень 12:01 Замість шкільних уроків - інтерактивні уроки в Музеї космонавтики 11:45 Всього за 10 днів житомирянка оформила документи для усиновлення 2 дітей
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up