Житомиряни масово скаржаться на проблему з громадським транспортом у мікрорайоні Крошня.
У зв’язку з карантином, транспорт міста може перевозити обмежену кількість пасажирів. Рухомого складу для забезпечення перевезення містян з Крошні – не вистачає, тому більшість тих, кому потрібно доїхати на роботу – стоять в довжелезній черзі, спізнюються на роботу та знаходяться у зоні ризику, адже велике скупчення людей на зупинці – явище небезпечне.
Житомирянка Ніна Собкович звернулася до міської влади з питанням, коли виправлять цю проблему:
«На роботу, вчасно? З Крошні, зупинка Агроколедж, нереально! Впродовж пів години, з 8:11, шість тролейбусів не взяли жодного пасажира, сьомий одного з дозволу, одна бабуся поки інша воювала з кондуктором "досягла свого". На табло чергова надія все-таки під'їхати, але на зупинці знову чоловік 30... І це при тому, що окремі маршрутки людей брали. Можливо є доцільним хоча б в часи пік 12 маршрут запустити?».
Ситуація кричуща і приносить місцевим жителям неабиякий дискомфорт.
Журналісти редакції «20 хвилин» зв’язалися з заступником міського голови Олександром Шевчуком, аби отримати коментар щодо цієї ситуації й дізнатися, чи запустять додатковий транспорт по даному мікрорайону:
«Під 1 вересня ми збільшуємо кількість випуску. Зараз у нас протягом останнього місяця не змінюється кількість випуску і випускається рухомий склад – як і до цього. Поки у нас змін немає. Зараз у нас 73 одиниці, на 1 вересня ми плануємо збільшити до 86-87 одиниць. Більше ми фізично не можемо випустити. Постанова Кабміну діє щодо обмеження кількості пасажирів і ми зобов’язані її виконувати. Тому, будь ласка, завчасно плануйте свої поїздки».
Чи вирішить цю проблему додавання близько 15 одиниць техніки – час покаже, проте житомиряни прогнозують ще більші скупчення людей, у зв’язку з початком навчання у школах та ВУЗах, повернення людей з відпусток, тощо.
Отже, єдиний спосіб швидко дістатися на роботу, спланувати маршрут пішки, чи виходити раніше, аби зайняти місце в черзі на транспорт. Абсурд – проте, це Житомир…
№ 10 від 23 квітня 2025
Читати номер