Споживач має право: як повернути товар належної якості?

Споживач має право: як повернути товар належної якості?

Як обміняти товар неналежної якості, більшість покупців знають та, аби уникнути конфліктних ситуацій, продавці й самі зацікавлені замінити товар з дефектом. Але обміняти можна і якісний товар. Як повернути покупку, якщо ви передумали, чи після придбання товар не влаштовує за кольором, розміром, фасоном? Детальніше про це в рамках проекту «Я маю право!» розповіли фахівці Романівського бюро правової допомоги.

Обміняти товар належної якості, відповідно до ст. 707 Цивільного кодексу України, є у споживача – покупця непродовольчого товару, у таких випадках: покупець має право протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі непродовольчого товару належної якості, якщо триваліший строк не оголошений продавцем, обміняти його у місці купівлі або інших місцях, оголошених продавцем, на аналогічний товар інших розміру, форми, габариту, фасону, комплектації тощо.

Проте є ряд умов, дотримання яких забезпечує виконання пред’явленої вимоги про обмін товару, якими є:

  • товар не був у споживанні;

  • збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики (непошкоджена упаковка тощо);

  • збережено розрахунковий документ (чек, гарантійні талони, інструкція з експлуатації), виданий споживачеві разом з проданим товаром у якості доказу придбання товару у конкретного продавця;

  • від дня покупки товару пройшло не більше 14 днів;

  • якщо до товару було додано подарунок, його має бути повернуто разом із товаром. При цьому подарунок також не повинен містити слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабричне пакування. Якщо при здійсненні покупки була видана картка постійного клієнта, її буде анульовано.

У наступному номері ми розповімо, які товари належної якості обміну і поверненню не підлягають.

Виникли питання? За юридичною консультацією звертайтесь до місцевих центрів та бюро правової допомоги. Їх адреси та контакти ви можете знайти на сайті http://zhytomyr.legalaid.gov.ua/ua/ у розділі «Місцеві центри».

Більше інформації про проект «Я МАЮ ПРАВО!» - на сайті pravo.minjust.gov.ua та за номером 0 800 213 103 (єдиний контакт-центр надання безоплатної правової допомоги).

0
0
0
0
Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Житомира за сьогодні

17:55 «Ні» смартфону на дорозі: Hyundai запускає III етап освітнього проекту H-Road 17:34 Під час особистого прийому у Ружині і Бердичеві до прокурора області звернулися 13 громадян 17:01 Стань інвестором свого майбутнього! 17:00 У Черняхівському районі автомобіль в’їхав у паркан: водій загинув Від читача 15:44 Священник, українські прапори та канадійці: як пройшов фестиваль "З країни в Україну" на Донбасі 16:40 У Лугинському районі на пожежі загинули двоє людей 16:26 Ремонту набережної у Житомирі - бути! Житомир отримав 12 млн грн від ЄС 16:20 Фахівці землевпорядної служби Житомирщини опрацювали понад 100 тисяч заяв з питань ведення Державного земельного кадастру 16:01 Тарифи на ЖКХ і ефективне енергоспоживання – одна зі сфер відповідальності місцевої влади, - Володимир Гройсман 15:48 У Мирополі горіла шкільна їдальня 15:40 У сквері на Лятошинського тривають роботи з благоустрою 15:20 Працівники Зарічанського лісгоспу готують «спадок» для тих, хто житиме у 2120 році 15:00 У Житомирі поліція затримала підозрюваного у постачанні наркотиків у місця позбавлення волі 14:41 На вулиці Бориса Тена в Житомирі затримали квартирних злодіїв 14:36 На Житомир насувається активний циклон: синоптики попереджають про штормовий вітер і похолодання 14:18 Житомир в скорботі: прощання з Мариною Поплавською. ФОТО 14:04 Житомирянка Юлія Єлістратова стала чемпіонкою світу з триатлону 12:40 За 20 років індекс споживчих цін в Україні зріс до 1256,8% 12:20 На чемпіонаті світу з пара-армрестлінгу спортсмени з Житомирщини здобули 4 медалі 12:00 Контейнери для роздільного збору сміття: вдалий задум і необдумана реалізація
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up