Споживач має право: як повернути товар належної якості?

Як обміняти товар неналежної якості, більшість покупців знають та, аби уникнути конфліктних ситуацій, продавці й самі зацікавлені замінити товар з дефектом. Але обміняти можна і якісний товар. Як повернути покупку, якщо ви передумали, чи після придбання товар не влаштовує за кольором, розміром, фасоном? Детальніше про це в рамках проекту «Я маю право!» розповіли фахівці Романівського бюро правової допомоги.

Споживач має право: як повернути товар належної якості?

Обміняти товар належної якості, відповідно до ст. 707 Цивільного кодексу України, є у споживача – покупця непродовольчого товару, у таких випадках: покупець має право протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі непродовольчого товару належної якості, якщо триваліший строк не оголошений продавцем, обміняти його у місці купівлі або інших місцях, оголошених продавцем, на аналогічний товар інших розміру, форми, габариту, фасону, комплектації тощо.

Проте є ряд умов, дотримання яких забезпечує виконання пред’явленої вимоги про обмін товару, якими є:

  • товар не був у споживанні;

  • збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики (непошкоджена упаковка тощо);

  • збережено розрахунковий документ (чек, гарантійні талони, інструкція з експлуатації), виданий споживачеві разом з проданим товаром у якості доказу придбання товару у конкретного продавця;

  • від дня покупки товару пройшло не більше 14 днів;

  • якщо до товару було додано подарунок, його має бути повернуто разом із товаром. При цьому подарунок також не повинен містити слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабричне пакування. Якщо при здійсненні покупки була видана картка постійного клієнта, її буде анульовано.

У наступному номері ми розповімо, які товари належної якості обміну і поверненню не підлягають.

Виникли питання? За юридичною консультацією звертайтесь до місцевих центрів та бюро правової допомоги. Їх адреси та контакти ви можете знайти на сайті http://zhytomyr.legalaid.gov.ua/ua/ у розділі «Місцеві центри».

Більше інформації про проект «Я МАЮ ПРАВО!» - на сайті pravo.minjust.gov.ua та за номером 0 800 213 103 (єдиний контакт-центр надання безоплатної правової допомоги).

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Житомира за сьогодні

12:01 Ігор Гундич про гру ФК «Полісся»: Цього для результату і виконання завдання не достатньо – очікуйте на зміни 11:48 Випив - украв, протверезів- намагався позбутися 11:44 Викрадений в Норвегії автомобіль знайшовся на Житомирщині 11:20 Чоловік втопився у власній криниці Від читача 23:02 CHERNOBYLING 2018: перший постапокаліпсис фестиваль urbex, музики та мистецтв вже у Києві 11:00 На Житомирщині продовжують перевіряти легальність підприємницької діяльності з випалювання вугілля 10:45 Нова Пошта Космічний Напівмарафон: дитячі забіги 10:25 МОЗ про причини харчових отруєнь та профілактику небезпечних хвороб і станів 10:09 Монети царської Росії громадянин Молдови намагався перевезти через білоруський кордон 09:50 Житомирський прикордонний загін отримав міжнародну технічну допомогу 09:20 У Житомирі відбувся благодійний концерт на підтримку солістки гурту "Фрістайл" Ніни Кірсо 09:06 Курс валют на 20 липня: гривню послабили 08:58 Погода у Житомирі 20 серпня: ясно, без опадів, до 27 тепла
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up