Вони – працюють, платять податки, допомагають ЗСУ, ти – підтримай їх

Вони – працюють, платять податки, допомагають ЗСУ, ти – підтримай їх

Триває конкурс «Народний бренд», який цьогоріч змінює свій формат на благодійний.

«Народний бренд» — це конкурс на визнання найкращих компаній шляхом голосування, який проводить газета «20 хвилин» (ПП «Медіа Ресурс») та RIA Media. Це 21-річна історія і традиція, що сильніші за ворога.

Не дивлячись на усі труднощі, з якими стикнулись підприємці останнім часом, вони — продовжують працювати, створювати робочі місця, виробляти продукти та послуги й робити економіку регіону та країни живою.

Підтримати локальні компанії і висловити їм свою довіру та вдячність можна, проголосувавши https://top20.ua/zh/brand 

Цього року партнерами виступили:

Преміум партнер – “Umaks Distribution”

Генеральний партнер – “Центр Утеплення”

Мега партнер – “Господар STIHL”

Ексклюзивні партнери – “ЄвроМед Плюс”, “Океан”, “КомТех Полісся”

Офіційний партнер – “Чистий Дім”

Партнери – “CAR market”, “Котрек”, “Еко таксі”, “Нова вода”, “АКБ-центр”, Студія краси Ольги Шефель, “Потолочник”, “Green Bee Coffe”

Голосування за найкращі житомирські компанії розпочалось 16 січня та триватиме до 5 березня.

Також цьогоріч всі, хто проголосував, зможуть доєднатись і задонатити будь-яку суму. А ми своєю чергою спільно з БО «БФ “Штаб допомоги Житомиру”» за ці кошти закупимо необхідні речі для житомирських бійців ЗСУ. Згодом ми обов’язково розповімо, як і кому ці внески допоможуть.

Коментарі

keyboard_arrow_up