Починаючи з 2004 року, газета «20 хвилин» проводить конкурс «Народний Бренд».
За 15 років його існування змінилося чимало учасників, партнерів і масштаби заходу. Два з половиною місяці житомиряни мали змогу обирати найкращих представників бізнесу у 52-х номінаціях. А 20 грудня відбулася офіційна церемонія нагородження переможців.
Вже традиційно нагородження організовано у ресторані «PLAZA», де гостинно зустріли усіх переможців і гостей свята.
Розпочали свято з вітального слова директора газети «20 хвилин» Олександра Васильковського: «Дуже насичений той період, коли відбувається голосування в конкурсі “Народний Бренд”. Спасибі всім, хто сьогодні з нами, навіть ті, хто не переміг. Це дуже цінно отримувати від вас підтримку та зворотній зв’язок. Ми намагаємося збільшувати кількість учасників з кожним роком та вдосконалювати організацію свята для переможців і гостей».
На присутніх чекала фотозона від «Grand City Dombrovskyi», де можна було отримати професійні світлини від фотографа Павла Шута, смачний святковий стіл, пісочна анімація від художниці Тетяни Торгонської, програма від шоу-театру «Клем», а найголовніше – офіційне нагородження переможців і партнерів заходу.
Під час церемонії нагородження переможцям номінацій вручили статуетки «Ніка» та дипломи, а також подарували троянди, які надав магазин квітів «Люба флора».
За словами учасників свята, «Народний Бренд 2019» здивував своїми масштабами та залишив надзвичайні враження.
«Сьогодні дуже важливий день у житті багатьох компаній Житомира. Визнання у конкурсі “Народний Бренд” допомагає постійно вдосконалювати свою роботу. Ми перемагаємо вже другий рік поспіль у двох номінаціях – “Агентство нерухомості” і “Кадрова агенція”. Раніше ми не брали участь, бо працювали над розвитком нашої компанії. Наш стиль – працювати краще за всіх, вдосконалюватися і приносити людям якнайбільше користі», – ділиться враженнями директорка компанії «Максимус» Світлана Поліщук.
Ведучий свята Ярослав Колесник, який не один рік проводить даний захід, буквально «розкачав» публіку. А підігрівала настрій присутніх продукція, яку надали партнери ТМ «Adjari» і ТМ «Villa Krim».
Нагорода «Народний Бренд» означає: цей товар чи якість послуг вважають найкращими більшість жителів міста. Аудиторія цієї акції – усі повнолітні жителі міста Житомира. Це нагода для кожного споживача проголосувати за те, що він любить, знати, що до його думки прислухаються і неодмінно візьмуть її до уваги.
«Завжди чудово бути переможцем. Це дуже стимулює прагнути кращого, підвищувати рівень обслуговування магазину, підвищувати якість товарів, які ми пропонуємо. Брати участь у таких конкурсах – дуже важливо, адже це – стимул для зростання. Якщо за нас голосують і ми перемагаємо, то це – дуже висока оцінка клієнтів, і це – дуже важливо», – розповідає директор магазину «Варюшки Андрюшки» Тетяна Лопуга.
Нагородження переможців чергувалося з розиграшем призів за допомогою лототрону, тому кожен гість свята залишився задоволеним та з подарунком.
«То – свято, то – наша загальна перемога. Також це підсумки року по нашій роботі як забудовника. Святкувати серед успішних і бути в цій компанії вже третій рік поспіль – це надзвичайно приємно», – розповідає керівник центру продажів «Гранд Сіті Домбровський» Леонід Бондар.
У 2019 році, вибираючи кращих представників бізнесу, проголосувало 11 700 житомирян, а для кожного з учасників – це загальнонародне визнання його продукту, що є дійсно найвищою нагородою.
«Ми вкотре стали партнерами конкурсу “Народний Бренд”, бо вважаємо, що такі проєкти корисні споживачам та сприяють розвитку самих компаній. Такі конкурси дозволяють отримати народне визнання та заявити про себе. Нам дуже приємно, що люди за нас голосують», – ділиться директорка мережі магазинів «Добрий Господар», що є офіційним дилером продукції «STIHL», Тетяна Дубовик.
Церемонія нагородження завершилася урочистим розрізанням святкового двоярусного торту, який подарував Андрушівський хлібозавод, ТМ «Ясна Поляна», що займається виготовленням тортів на будь-який смак.
Редакція газети «20 хвилин» дякує гранд партнеру ЖК «Grand City Dombrovskyi», генеральному партнеру – мережі магазинів «Добрий Господар», ексклюзивним партнерам «Центр Утеплення» та компанія «РОС», офіційним партнерам – корпорації «Океан», «Комтех Полісся», «Чистий Дім Житомир», «Житомирські ласощі».
Також газета «20 хвилин» висловлює подяку партнерам: «Інтердизайн», «IBM Capital Corporation», ПП «Костриця», Квеструм «60 minutes», ТМ «Чернігівське», «Студія Краси Інна Біла», магазин «Варюшки Андрюшки», стоматологія «Омега Дент», а також: «Коваль Полісся», «Максимус», таксі «Pilot», «Genesis Technology», ТМ «Adjari».
До зустрічі у наступному році!
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер