Переможці визначені — споживачі обрали найкращих в конкурсі “Народний Бренд”
«Народний бренд» – це конкурс на визнання найкращих компаній шляхом голосування, який уже 21 рік поспіль проводить газета «20 хвилин» (ПП «Медіа Ресурс») та RIA Media.
У суботу, 5 березня, був останній день, коли споживачі могли віддати свій голос за своїх фаворитів у конкурсі “Народний Бренд”. Сьогодні, 6 березня, ми підрахували голоси та визначили переможців у 33 номінаціях.
Результати ви можете переглянути на сторінці top20 (https://top20.ua/zh/brand/end.html)
Переможці отримають нагороди в четвер, 9 березня.
Окремо дякуємо компаніям, які виступили цьогоріч партнерами конкурсу:
- Преміум партнер – “Umaks Distribution”
- Генеральний партнер – “Центр Утеплення”
- Мега партнер – “Господар STIHL”
- Ексклюзивні партнери – “ЄвроМед Плюс”, “Океан”, “КомТех Полісся”
- Офіційний партнер – “Чистий Дім”
- Партнери – “CAR market”, “Котрек”, “Еко таксі”, “Нова вода”, “АКБ-центр”, Студія краси Ольги Шефель, “Потолочник”, “Green Bee Coffe”
Нагадуємо, що цьогоріч усі охочі зможуть доєднатись і задонатити для ЗСУ будь-яку суму. А ми – «20 хвилин» та RIA Media спільно з БО «БФ “Штаб допомоги Житомиру”» за ці кошти закупимо необхідні речі для житомирських бійців ЗСУ. Згодом ми обов’язково розповімо, як і кому ці внески допоможуть.
Донатьте за номером карти 4441111150631772 або переходьте за посиланням на Монобанку (https://send.monobank.ua/4RTu8PbsJj ) й жертвуйте кошти нашим військовим.