Кращих нагороджено: у Житомирі відзначили переможців конкурсу “Народний Бренд”

Кращих нагороджено: у Житомирі відзначили переможців конкурсу “Народний Бренд”

«Народний бренд» – це конкурс на визнання найкращих компаній шляхом голосування, який з 2004 проводить «20 хвилин» (ПП «Медіа Ресурс») та RIA Media. 

За 19 років його існування змінилося чимало учасників, партнерів і масштаби заходу. Півтора місяця житомиряни мали змогу обирати найкращих представників бізнесу у 33-х номінаціях. 

9 березня представники відомих підприємств та компаній Житомира, ті, хто розвиває економіку нашого міста та країни й своєю працею наближає мир в нашу Україну, отримали нагороди конкурсу “Народний бренд”.

Представники бізнес-еліти Житомира отримали свої довгоочікувані «Золоті Ніки», символ перемоги в конкурсі та народного визнання.

Відео дня

Для підприємців “Народний Бренд” - чудова нагода ще раз нагадати про себе, заручитися підтримкою постійних клієнтів та знайти нових. Таку ж думку озвучує засновниця компанії “UMAKS distribution” Марина Луференко: “Девіз нашої компанії — “Компанія нового покоління”. Ми хочемо показати приклад як можна працювати по-іншому й робимо все для цього. “Народний Бренд” для нас це можливість ще раз заявити про себе, вдосконалюватися для споживачів та власних співробітників”. “UMAKS distribution” цьогоріч виступили преміум партнером конкурсу “Народний Бренд” та взяли першість в номінації “Дистриб'ютор алкогольних напоїв”.

В номінації “Магазин одягу” цьогоріч отримав першість — SUNDISTORE. Минулого року компанія зайняла друге місце та не опустила руки, працювала на повну й перемогла.

“Нашим головний стимулом розвитку є наші клієнти, вони у нас вірять і це найбільша з усіх можливих нагород”, — підкреслила головний менеджер SUNDISTORE Леся Бухель.

“Клініка Євромед Плюс” відкрилась в Житомирі нещодавно та завдяки висококваліфікованим працівникам та якісним послугам заслужила довіру пацієнтів. Клініка вперше взяла участь в “Народному Бренді” та за результатом голосування зайняла перше місце в номінації “Медичний центр”.

“Для нас “Народний Бренд” - це можливість про себе заявити. Ми тільки відкрились, але нас вже багато хто знає. Ідея відкрити свою власну справу визрівала давно й так склалось, що після повномасштабного вторгнення ми відкрились. Зараз ми активно працюємо, підтримуємо економіку країни. Завдяки ЗСУ у нас усе виходить”, — зазначають Валентина та Микола Яцуки, власники клініки.

Нагородження переможців чергувалося з розіграшем призів за допомогою лототрону. Подарунки для розіграшу були надані представниками компаній, що були присутні на святі.

В номінації “Магазин автозапчастин” третій рік поспіль здобуває перемогу — “АКБ-центр”. 

“Успіх першого року стимулював нашу компанію взяти участь в “Народному Бренді” повторно, успіх другого року підштовхнув взяти участь ще раз. Завдяки вашому конкурсу ми бачимо чудовий зворотний зв'язок, а це говорить про те, що зусилля, які ми вкладаємо у нашу справу, приносять бажане. Весь 2022 рік ми відчували велику відповідальність за наших працівників, за клієнтів, за ту частину економіки країни в якій ми працюємо, додалась допомога ЗСУ — це великий шмат нашої роботи, якій необхідно приділяти час щодня”, — розповів керівник компанії “АКБ-центр” Євгеній Глембоцький

Не дивлячись на усі труднощі, з якими стикнулись підприємці останнім часом, вони продовжують працювати, створювати робочі місця, виробляти продукти та послуги й робити економіку регіону та країни живою.

“Конкурс “Народний Бренд” це в першу чергу — визнання житомирян. Наше виробництво безпосередньо знаходиться в Житомирі і ринок на який ми розповсюджуємо продукцію саме наше місто. Тому для нас є престижно, що наші мешканці цінують те, що ми робимо. Своєю чергою ми стараємось бути для них щороку краще і краще. З 2009 року ми беремо участь в “Народному Бренді” і тримаємо планку лідерства у своїй номінації щороку.

У 2022 році свою роботу ми розпочали з відновлення з нашої міської лікарні — усі запаси скла, усе що у нас було в запасі, ми безкоштовно надали на відновлення лікарні після ракетного удару. Зараз велику частину нашої роботи займають об'єкти по держвідновленю — Овруцький, Малинський райони, Буча, Ірпінь. Робимо все, щоб повернути наші міста до нормального життя”, — говорить комерційний директор фабрики “Океан” Катерина Осадчук.

З труднощами у 2022 році стикнулись й власники мережі кав'ярень “Green Bee Coffee” та це не стало на заваді ставати вдруге поспіль найкращою кав'ярнею в Житомирі. 

“Саме завдяки нашим відвідувачам ми другий рік поспіль займаємо перше місце у конкурсі “Народний Бренд”. Завдяки величезному бажанню вдосконалюватись й не зупинятися ми змогли пройти через складний для нас 2022 рік. На цьому етапі ми втратили 70% працівників, які просто виїхали з міста, нам навіть довелось закрити декілька наших точок. Та попри все ми продовжуємо працювати, підтримувати економіку країни, забезпечувати людей робочими місцями, адже зараз це вкрай необхідно”, — говорять власники мережі Роман та Олена Конджарян.

Не вперше завойовує довіру споживачів і компанія “Господар”.

“Такі конкурси як “Народний Бренд” дозволяють отримати народне визнання та заявити про себе. Нам дуже приємно, що наші клієнти за нас голосують і наша компанія в черговий раз перемагає”, — каже представник компанії “Господар” Віталій Бабієнко.

Хотіли б зазначити, що кожен із тих, хто віддав свій голос, мав змогу залишити свій відгук на картці компанії у бізнес-довіднику top20.ua, розповівши про послуги чи товари, якими скористався покупець. На цьому ж сайті проходило голосування.

Компанія “Нова вода” зайняла перше місце в номінації “Вода”.

“Ми розпочали роботу на теренах нашої області з 2020 року — це був перший рік нашої участі в “Народному Бренді”, тоді ми взяли друге місце, а вже наступні роки — перші місця. Для нас цей конкурс своєрідне відображення того, що ми робимо все правильно: люди нас знають, за нас голосують — це наше натхнення не зупинятися та ставати ще кращими”, – прокоментував перемогу представник компанії “Нова вода” Вячеслав Карпов.

Цьогоріч у “Народному Бренді” проголосувало 7 219 житомирян.

“Конкурс “Народний Бренд” — це народне визнання, визнання містян, підтримка — те заради чого ми працюємо на ринку. Наша висока планка тримається завдяки тому, що люди люблять, поважають нас як професіоналів. Наші клієнти стимулюють нас розвиватися й досягати успіхів”, — говорить Олександр Павлушин, менеджер зі збуту “Центр Утеплення”

В номінації “Дизайн студія” перемогу отримала студія дизайну та декору “DDStudio”.

“Ми просто любимо свою роботу і дуже хочемо в Житомир внести любов до гарного інтер'єру й розвивати в цьому наше місто. Наші замовники нас цінують, приклад цьому підтримка в “Народному Бренді”, і це дуже приємно”, — зазначила дизайнер “DDStudio” Настя Лазарева.

Цьогоріч всі, хто проголосував на сайті, змогли доєднатись і задонатити будь-яку суму. Усі зібрані кошти ми передали БО «БФ “Штаб допомоги Житомиру”. Ці хлопці та дівчата максимально ефективно використають кошти для підтримки наших житомирських військових. Дякуємо усім, хто долучився до збору коштів.

Постійними учасниками конкурсу є й паб “Чеширський кіт”: “Уже шість років ми беремо участь в “Народному Бренді”, п'ять номінацій ми вже взяли. Ми завжди намагаємось бути активними, організовувати щось нове та цікаве для наших відвідувачів. Для нас важливо, щоб люди про нас знали та чули, залишали зворотний зв'язок — це робить нас щороку все кращими й кращими”, — сказала представниця закладу Ольга Мудрук.

В номінації “Таксі” третій рік поспіль перемагає “Еко таксі”.

“Цього року ми побачили, наскільки наша робота потрібна та важлива в такий важкий для країни час. Ми не збавляємо оберти, працюємо разом для нашої перемоги”, — говорить головний бухгалтер “Еко таксі” Юлія Завальнюк.

Компанія “20 хвилин” висловлює подяку партнерам нашого конкурсу:

  • Преміум партнер – “Umaks Distribution”
  • Генеральний партнер – “Центр Утеплення”
  • Мега партнер – “Господар STIHL”
  • Ексклюзивні партнери – “ЄвроМед Плюс”, “Океан”, “КомТех Полісся”
  • Офіційний партнер – “Чистий Дім”
  • Партнери – “CAR market”, “Котрек”, “Еко таксі”, “Нова вода”, “АКБ-центр”, Студія краси Ольги Шефель, “Потолочник”, “Green Bee Coffe”.

Дякуємо вам за довіру та сподіваємось на плідну співпрацю в майбутньому! До зустрічі у наступному році!

Хто став переможцем у 33 номінаціях, можна.переглянути ТУТ

 

Коментарі

keyboard_arrow_up