"Житомирський м'ясокомбінат" – традиції перевірені часом (новини компанії)

"Житомирський м'ясокомбінат"  – традиції перевірені часом (новини компанії)
Обираючи ковбасні вироби варто довіряти кращим виробникам, котрі визнані споживачами та міжнародними організаціями. Таким є «Житомирський м'ясокомбінат»

Продукція підприємства  представлена ковбасними виробами і м'ясними делікатесами високої якості в 3-ох торгових марках - «М'ясна Гільдія»,  «Gremio de la Сarne», «Ранчо». Переваги та особливості кожного з них розглядали  аналізуючи всі особливості переробки м'ясної продукції.

Основним брендом «Житомирського м'ясокомбінату» залишається «М'ясна Гільдія», оскільки з неї і починався весь цикл виробництва. Торгова марка представляє всі види ковбасної продукції — сосиски, сардельки, варені ковбаси, напівкопчені та сирокопчені ковбаси, а також м'ясні делікатеси.

«Нині все більше людей з головою поринають у роботу, особисті справи і мають мінімум часу на приготуваання їжі, саме це стало причиною запуску серії сосисок і варених ковбас фіксованої ваги»,- говорить Андрій Побережний, маркетинг-менеджер заводу.

Купивши упаковку сосисок вся родина зможе смакувати корисний і смачний продукт, який до того ж можна швидко приготувати. На сьогодні їх існує 9 видів, серед них 4 відповідають ДСТУ, в тому числі Дитячі.

"Технологи прискіпливо ставляться до дотримання всіх норм та пропорцій при виготовленні продукції. Наш флагман - сосиски "Троє поросят" випущені у фіксованій вазі для зручності покупців. Варені ковбаси випускають у фіксованій вазі по 350 г, аби в холодильниках споживачів продукція не залежувалась. До того ж тут діє принцип "фіксована вага - фіксована ціна", - говорить маркетинг-менеджер ТОВ «Житомирський м'ясокомбінат», Андрій Побережний.

ТМ "Ранчо" - поєднання ціни та якості. Основними правилами для продукції цієї торгової марки є популярні види продуктів в яких поєднано прості рецептури, котрі говорять про склад продукту, та сімейний формат упаковки.

ТМ "Gremio de la Сarne" відноситься до продукції сегменту преміум, тобто найвищої якості. Цей фактор включався при розробці дизайну, також тут застосували ексклюзивну голограму, де вказано склад виробу. Особливістю продукції є 100% склад відбірного м’яса певного виду.

Для виготовлення копчених ковбасних виробів на заводі впроваджено коптіння в спеціальних камерах. В якості спалювального матеріалу спеціалісти використовують букову тріску, не застосовуючи жодних хімічних препаратів.

Фахівці підприємства застерігають покупців від купівлі фальсифікату, який продають під маркуванням торгових марок комбінату. Пан Анрій каже: "Люди нас цінують за смак та якість, тому перевагу віддають саме продукції торгових марок Житомирського м'ясокомбінату".

При купівлі м'ясної продукції споживачам варто керуватись наступними правилами:

- перевірити склад продукції

- перевірити термін придатності (продукція у поліамідній оболонці може зберігатись не більше 60 днів)

- на етикетці знайти голограмову позначку з ДСТУ.

Всім відомі харчові домішки класу "Е" лякають споживачів, проте важливо знати, що виробники додають всі інгредієнти згідно нормам, які не перевищує встановлених меж. У ковбасних виробах часто можна зустріти Е300, насправді це звичайний віт. С.

Житомирський м'ясокомбінат є одним з кращих підприємств не тільки в Житомирській області, але і входить в 5-ку кращих в Україні з обсягів виробництва та продажів, про це свідчать нагороди та дипломи, отримані компанією протягом усього періоду діяльності. Також комбінат отримав сертифікат на виробництво продукції халяль, тобто м'ясні продукти дозволені в мусульманських країнах – це ті, які не містять свинину. Завод приділяє значну увагу якості та безпеці своєї продукції, у 2014 році це було відмічено міжнародною організацією стандартизації ISO і відповідно отримано сертифікат ISO 22000:2005 та HACCP.

Коментарі (3)
  • Мар’яна Володимирівна Гнип

    А яка сировинна база у підприємства ?
  • Читач58

    одне з найкращих українських підприємств, які притримуються технологій виробництва
  • Янукович Вихтор

    Их продукцию надо вставить им в одно место... Травят народ своей страны несъедобными добавками в продукте.

keyboard_arrow_up